تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی با موسسه آموزش زبان های خارجه آلپیدا

  • انواع دوره آموزش خصوصی زبان ایتالیایی با توجه به نیازها، اهداف و درخواست شما برگزار می‌شود.
  • می‌توانید از امکان پرداخت اقساط شهریه تا پایان دوره تدریس خصوصی ایتالیایی بهره‌مند شوید.
  • پیشرفت مکالمه زبان ایتالیایی شما تنها در 35 جلسه و به صورت تضمینی.
  • اعزام استاد خصوصی ایتالیایی خانم و آقا مجرب و دارای سابقه موفق تدریس.
  • بررسی میزان پیشرفت زبان آموز در کلاس خصوصی ایتالیایی توسط اساتید و آموزشگاه.
  • انتخاب مکان و زمان برگزاری کلاس برای تدریس خصوصی زبان ایتالیایی بنا به درخواست شما.
  • در روند آموزش 4 مهارت اصلی یادگیری زبان ایتالیایی شامل Scrivi (نوشتن), leggi (خواندن), ascolta (گوش دادن), parla (صحبت کردن) مورد توجه قرار خواهند گرفت.
  • شهریه نفر دوم، در صورت حضور دو نفر در دوره آموزش خصوصی زبان ایتالیایی،  رایگان خواهد بود.
  • اگر شما رضایت از دوره خود نداشته باشید، تا دو جلسه امکان تغییر دادن استاد یا برگشت مبلغ بدون کسر را خواهید داشت.
درباره ی زبان ایتالیایی

درباره زبان ایتالیایی

به کشور ایتالیا تنها به عنوان یک مقصد زیبا برای مسافرت، توریسم و گردشگری نگاه نکنید. زیرا همه چیز به این موارد محدود نمی‌شود. شما می‌توانید در کشور ایتالیا از سطح ممتاز آموزش دانشگاهی نیز بهره‌مند شده و حتی به عنوان مقصدی برای کار یا بازنشستگی به آن فکر کنید.

برای سفر، زندگی، کار و تحصیل در کشور ایتالیا بهتر است تا زبان ایتالیایی را بیاموزید. زیاد سخت نیست که متوجه شویم معمولا افزاد با دیگرانی که زبانشان را میفهمند ارتباط بهتر و صمیمی تری برقرار می‌کنند.

به همین دلیل آلپیدا به عنوان بهترین آموزشگاه ایتالیایی اقدام به راه‌اندازی آموزش این زبان زبان زیبای اروپایی نموده است. یکی از بهترین و سریعترین روش‌های یادگیری نیز استفاده از امکانات آموزش خصوصی و آنلاین می‌باشد.

استاد خصوصی ایتالیایی مورد تایید ما دارای سابقه تدریس درخشان، تحصیلات مرتبط و تجربه استفاده ار روش‌های نوین آموزشی در کنار داشتن خلاقیت در تدریس خصوصی ایتالیایی می‌باشد. به همین علت می‌توانید با خیال راحت برای بهترین استاد خصوصی زبان ایتالیایی با ما در تماس باشید.

استفاده از امکانی مانند کلاس خصوصی ایتالیایی کمک میکند تا تمام تمرکز بر روی شما و روند یادگیریتان باشد. شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها در کنار شناخت نقاظ قوت و حفظ آنها سبب می‌شود تا راندمان آموزش خصوصی زبان ایتالیایی برای شما بالاتر برود.

زبان ایتالیایی آنلاین خصوصی

ریشه زبان ایتالیایی

ایتالیایی زبانی رومی‌تبار است که بیشترین شباهت را به زبان لاتین دارد. ایتالیایی در واقع ادامه طبیعی لاتین و یونان باستان است: حدود 75 درصد از واژه های ایتالیایی که امروزه استفاده می شوند منشاء لاتین دارند. به همین ترتیب، تعداد زیادی از اصطلاحات فنی، علمی، سیاسی، زبانی و مذهبی برای نام بردن از یونان باستان مشتق شده اند.

فهرست کشورهای ایتالیایی زبان

ایتالیایی زبان رسمی ایتالیا، سان مارینو، سوئیس و شهر واتیکان است.

به‌علاوه زبان رسمی برخی از قسمت‌های کرواسی و اسلوونی نیز است. تعداد نسبتاً قابل‌ ملاحظه‌ای ایتالیایی‌ زبان‌ نیز در آلبانی، آرژانتین، استرالیا، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، برزیل، کانادا، کاستاریکا، کرواسی، مالت، مصر، اریتره، فرانسه، آلمان، لیبی، لیختن‌اشتاین، لوکزامبورگ، پاراگوئه، فیلیپین، پورتوریکو، رومانی، عربستان سعودی، اسلوونی، تونس، امارات متحده‌ی عربی، بریتانیا، ایالات‌متحده و ونزوئلا زندگی می‌کنند.

سطوح تعریف شده برای زبان ایتالیایی :

براساس چارچوب اروپایی سطوح زبان (CEFR) که یک استاندارد بین‌المللی برای توصیف توانایی‌های زبان‌آموزان است، سطوح زبان ایتالیایی به سه دسته اصلی زیر تقسیم می شود:
• مبتدی
• میانی
• پیشرفته

هر کدام از این دسته ها دارای دو سطح می باشند و در مجموع، زبان ایتالیایی را می‌توان به ۶ سطح تقسیم کرد.
A1 پایین‌ترین سطح در جدول CEFR و بعد از آن به ترتیب سطوح A2، B1، B2، C1 و C2 که بالاترین سطح محسوب می‌شود، قرار دارند. شما می‌توانید برای یادگیری بهتر هر کدام از سطوح زیر از کمک استاد خصوصی ایتالیایی کمک بگیرید.

سطح A1

سطح A1 به عنوان سطح شروع در روند یادگیری به شمار می‌رود. شما با الفبای زبان ایتالیایی آشنا خواهید و میتوانید خود را به این زبان معرفی نمایید. کلمات و جملات ساده و پایه را نیز خواهید آموخت.

سطوح تعریف شده برای زبان ایتالیایی

سطحA2

در سطح A2 که سطح ابتدایی و پس از شروع می‌باشد، شما می‌توانید کلمات و جملات مرتبط با خانواده، محل کار، تحصیلات، خرید و غیره را بیاموزید. همچنین برقراری ارتباط در حد پایه برای شما امکانپذیر خواهد شد.

سطحB1

شما به عنوان زبان آموز ایتالیایی در سطح B1 با نوشتن متون ساده و صحبت کردن درباره موضوعات متداول و روزمره مشکلی نخواهید داشت. در محیط کار، مدرسه و جامعه میتوانید منظور خود را رسانده و موضوعات را متوجه بشوید.

سطح B2

افرادی که می‌توانند به زبان ایتالیایی در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات صحبت و به صورت خودجوش و با تسلط کافی با دیگران تعامل برقرار کنند، در سطح B2 جای دارند. شما می‌توانید بدون آمادگی قبلی یک مکالمه را شروع کرده و پایان برسانید.

سطحC1

این افراد کاملا روان و بدون این که در ذهن خود به دنبال کلمه یا جمله‌ای بگردند صحبت می‌کنند. شما در این سطح زبان آموز پیشرفته به حساب آمده و در دانشگاه و بحث‌های علمی و تخصصی می‌توانید مشارکت کنید. دیگر نیاز خاصی به پیدا کردن معنای کلمات در دیکشنری نخواهید داشت.

سطح C2

C2 بالاترین سطح موجود محسوب میشود. در این سطح باید بتوانید بسیار روان و دقیق صحبت کرده و حتی پیچیدگی‌های معانی را نیز درک کنید. شنیدن اخبار، خواندن روزنامه و درک متون سخت برای شما آسان خواهد شد. می‌توانید با کسی که در ایتالیا به دنیا آمده و به این زبان صحبت می‌کند به راحتی ارتباط برقرار کرده و از هم صحبتی باهم لذت ببرید.

اگر نیاز به دریافت آموزش در هر کدام از سطوح فوق دارید، کلاس خصوصی ایتالیایی ویژه سطح شما برگزار خواهد شد. همچنین برای عزیزانی که امکان کلاس حضوری برایشان فراهم نیست، کلاس خصوصی آنلاین زبان ایتالیایی به صورت لایو/زنده برگزار می‌شود.

آموزش خصوصی زبان مناسب چه افرادی است؟

  • در زمینه ی تخصصی کاری خود نیاز به آموزش تخصصی زبان ایتالیایی دارند.
  • می خواهند در کوتاهترین زمان بیشترین مطالب را یاد بگیرند.
  • شاغلینی که نمی توانند در دوره های مختلف زبان ایتالیایی شرکت کنند.
  • افرادی که مجبورند در مدت کوتاهی زبان ایتالیایی رابیاموزند.
  • افرادی که تمرکز خود را برای شرکت در آزمون های خاصی، مثل CILS گذاشته اند.
  • هدفشان صرفا بهبود سطح مکالمه ی خود است.
آموزش خصوصی زبان ایتالیایی

موسسه زبان های خارجه Alpida با توجه به اهداف زبان آموزان ، اساتید خود را معرفی کرده و بهترین متد آموزشی را ارائه می کند تا زبان آموز محترم در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند زبان ایتالیایی را فرا بگیرد.

شرایط تدریس خصوصی زبان ایتالیایی با آلپیدا :

• آموزشگاه زبان های خارجه Alpida به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاسهای زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های مطروحه توسط شما برگزار خواهد کرد.
• آلپیدا دوره های خصوصی زبان را هم می تواند بصورت حضوری (در تهران) در منزل، محل کار شما و یا بصورت غیر حضوری(آنلاین) برگزار نماید.
• کلاسهای آنلاین آموزش زبان ایتالیایی، انعطاف پذیری زیادی را در مورد زمان، مکان و نحوه یادگیری ارائه می دهند.
• در دوره های آنلاین پس از ثبت نام ، برای شروع دوره با استاد خود ارتباط می گیرید و در پلتفرم هایی مانند اسکایپ، زوم، گوگل میت و سایر پلتفرم هایی که امکان برگزاری کلاس آنلاین را دارند، در کلاس های خود شرکت می کنید و می توانید با صرف زمان کمتر به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.
• کلاس های خصوصی زبان ایتالیایی که توسط آلپیدا برگزار می شود،بر روی 4 مهارت اصلی(خواندن، نوشتن،صحبت کردن و گوش دادن) تمرکز می کند و در کوتاه ترین زمان، بیشترین بازدهی را برای زبان آموز مهیا سازد و ایشان می تواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

• در تمام آموزشگاه‌ها، در ابتدا از متقاضیان یک آزمون تعیین سطح گرفته میشود تا مشخص شود سطح دانش آن‌ها بر چه اساس است.
• در این آزمون تسلط شما به کلمات، استفاده از آنها، انتخاب گرامرهای درست و جمله بندی مطلوب در هنگام مکالمه ارزیابی می شود.
• شما می توانید برای تعیین سطح از آلپیدا مشاوره رایگان دریافت نمایید.

آموزشگاه زبان های خارجه Alpida توانسته است در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان ایتالیایی ، انگلیسی، آلمانی ، فرانسه و دیگر زبانهای دنیا به صورت خصوصی و کاملا تضمینی ، رضایت زبان آموزان خود را جلب کند.

همه چیز درباره کلاس خصوصی ایتالیایی

در اینجا به موارد مرتبطی که با یادگیری زبان ایتالیایی خصوصی وجود دارد اشاره کرده‌ایم. می‌توانید آنها را مطالعه کرده و در صورت نیاز برای توضیحات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

استاد خصوصی ایتالیایی

در آلپیدا شما می‌توانید به توجه به نیازهای خود تقاضای استاد خصوصی زبان ایتالیایی نمایید. شرایط زبان آموزان به طور معمول شامل مهاجرت تحصیلی، مهاجرت برای کار و یا زندگی در کشور ایتالیا می‌شود. برخی نیز برای سفر تفریحی و حتی از روی علاقمند بودن به این زبان زیبا اقدام به یادگیری می‌نمایند. شما می‌توانید با توجه به این اهداف یا سایر موارد از استاد خصوصی ایتالیایی بهره‌مند شوید.

 

کلاس خصوصی ایتالیایی

نحوه برگزاری کلاس می‌تواند وابسته به درخواست زبان آموز متفاوت باشد. شما می‌توانید با هماهنگی توسط موسسه یا خود استاد درباره محل برگزاری کلاس تصمیم گیری نمایید. همچنین امکان برگزاری کلاس آنلاین زبان ایتالیایی نیز وجود دارد.

توضیحات درباره کلاس آنلاین ایتالیایی

در این بخش به نکات مرتبط با یادگیری زبان ایتالیایی آنلاین اشاره داشته ایم. با مطالعه آنها اطلاعات خوبی بدست خواهید آورد و در صورت لزوم می‌توانید از طریق ارتباط با ما سوالات خود را مطرح نمایید.

 

آموزش آنلاین مکالمه زبان ایتالیایی

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های یادگیری هر زبان مکالمه است. در واقع این موضوع به شما کمک می‌کند تا کمتر درباره قواعد، قوانین و گرامر زبان مقصد فکر کنید و تمرکز خود را روی تلفظ و یادگیری مفهوم زبان بگذارید.

به همین علت اکثر کلاس‌های برگزار شده در جلسات خصوصی و در پلتفرم آنلاین ما به صورت مکالمه محور هستند. شما نیز می‌توانید از همین حالا روند آموزش آنلاین مکالمه زبان ایتالیایی با ما آغاز نمایید.

سوالات متداول و مرتبط

کلاس زبان ایتالیایی آنلاین

کلاس زبان ایتالیایی آنلاین از جمله مواردی است که بسیاری از زبان آموزان به دنبال آن هستند.

شما می‌توانید با استفاده از کلاس زبان ایتالیایی آنلاین به راحتی از هر جای ایران و جهان که هستید زبان ایتالیایی را بیاموزید.

موسسه زبان های خارجی آلپیدا این امکان را با بهترین اساتید و به روزترین نرم افزارها فراهم آورده است.

کلاس زبان ایتالیایی سفارت ایتالیا

کلاس زبان ایتالیایی سفارت ایتالیا برای بسیاری از جمله افرادی که تمایل به مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و غیره به کشور ایتالیایی دارند، موضوعی مهم است.

شما میتوانید هرگونه سوال خود را درباره کلاس زبان ایتالیایی سفارت ایتالیا از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما در میان بگذارید.

کلاس زبان ایتالیایی در تهران

اگر به دنبال کلاس زبان ایتالیایی در تهران هستید، پاسخ شما آلپیدا است.

ما مفتخر به همکاری با بهترین اساتید زبان ایتالیایی تهران و ایران در موسسه خود هستیم.

شما می‌توانید با خیال راحت بهترین کلاس زبان ایتالیایی در تهران را با آلپیدا تجربه نمایید.

چرا استاد خصوصی زبان ایتالیایی

در واقع استاد خصوصی زبان ایتالیایی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در مدت زمان کوتاه تری به پیشرفت در زبان ایتالیایی دست پیدا نمایید.

استاد خصوصی با تمرکز بر روی نقاط ضعف و قوت شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با رفع نقاط ضعف و حفظ نکات مثبت خود به خوبی ایتالیایی را فرا بگیرید.

عبارات مشابه: آموزش آنلاین زبان ایتالیایی | تدریس خصوصی ایتالیایی | آموزش آنلاین مکالمه زبان ایتالیایی | کلاس خصوصی آنلاین زبان ایتالیایی | کلاس آنلاین زبان ایتالیایی | کلاس خصوصی ایتالیایی | آموزش آنلاین ایتالیایی | آموزش خصوصی زبان ایتالیایی | تدریس زبان ایتالیایی آنلاین | استاد آنلاین زبان ایتالیایی | تدریس خصوصی زبان ایتالیایی | استاد خصوصی زبان ایتالیایی | استاد خصوصی ایتالیایی

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید