تدریس خصوصی زبان عربی

دلیل انتخاب موسسه زبان های خارجه آلپیدا برای تدریس خصوصی زبان عربی چیست؟

آموزش خصوصی زبان عربی | کلاس خصوصی آنلاین زبان عربی | کلاس خصوصی زبان عربی

  • انواع دوره‌های متفاوت از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت عادی، نیمه فشرده، فشرده و …
  • امکان پرداخت اقساطی شهریه تدریس خصوصی عربی تا پایان دوره آموزشی.
  • پیشرفت تضمینی سطح مکالمه زبان عربی شما در پایان دوره و امکان استفاده از آموزش آنلاین مکالمه زبان عربی.
  • اعزام مجرب ترین اساتید خانم و آقا برای تدریس خصوصی زبان عربی به سرتاسر تهران.
  • بررسی روند پیشرفت یادگیری زبان آموز توسط استاد زبان عربی شما و موسسه آلپیدا.
  • امکان انتخاب زمان و مکان دلخواه کلاس برای تدریس خصوصی عربی برای شما فراهم شده است. می‌توانید با توجه به برنامه خود زمان و مکان را تعیین نمایید.
  • در روند آموزش چهار مهارت اصلی یادگیری زبان، مورد توجه قرار می گیرد. این چهار مورد شامل الكتابة (نوشتن)، القراءة (قراءدن)، الاستماع (گوش دادن)، التحدث (صحبت کردن) می‌باشند.
  • در صورت حضور دو نفر در دوره های آموزش خصوصی زبان عربی، شهریه نفر دوم رایگان خواهد بود.
  • درصورت عدم رضایت از دوره، تا دو جلسه امکان تغییر استاد یا عودت مبلغ بدون کسری را دارا می باشید.
تدریس خصوصی زبان عربی

قبل از شروع یادگیری زبان عربی بخوانید

زبان عربی دارای ۳۰ گویش مختلف است و این۳۰ گویش عربی، امروزه به عربی مدرن یا استاندارد شده تبدیل شده است که امروزه به عنوان زبان رسمی شناخته شده است و همه کشورهای عربی، شکل استاندارد شده زبان عربی را به صورت رسمی قبول دارند.

پس زبان عربی امروزی را می‌توان به دو حالت عربی عامیانه و عربی نوشتاری تقسیم‌بندی کرد. عربی عامیانه در هر منطقه و کشور از دنیای عرب با دیگری تفاوت‌هایی در لهجه و تلفظ کلمات دارد. یک عرب زبان ساکن عراق در فهم سخنان یک مراکشی دچار مشکلات بسیاری خواهد بود.

مشهورترین شاخه‌های گفتاری عربی امروزی عبارتند از عربی مصری، مراکشی، بین‌النهرینی، شرقی و عربی نواحی خلیج فارس. مقصدتان را با استاد خصوصی عربی خود در میان بگذارید تا بتوانید کمک و آموزش بهتری دریافت نمایید.

با وجود تمامی این چند دستگی‌ها در گفتار زبان عربی امروزی در شکل نوشتاری کاملا یکپارچه‌است. چرا که زبان عربی نوشتاری بر مبنای قرآن استاندارد شده‌است و مسلمانان در تمام کشورهای عربی خود را ملزم می‌دانند که از قواعد مبتنی بر کتاب آسمانی خود پیروی کنند.

به این ترتیب است که تمام عرب زبان‌های باسواد می‌توانند از اطلاعات موجود در کتاب‌ها، روزنامه‌ها و مجلاتی که در سراسر دنیای عرب چاپ می‌شوند بدون هیچ اشکالی استفاده کنند.

مدرسین آموزشگاه زبان های خارجی آلپیدا با توجه به تجربه خوب تدریس و توانایی در آموزش تمامی لهجه های عربی اعم از خلیجی، سوری، لبنانی، عراقی و … توانسته اند توانایی موسسه را در برگزاری کلاس های عربی نسبت به دیگر موسسات بالا تر ببرند.

 دلایل یادگیری زبان عربی چیست؟

  • زبان عربی توسط نزدیک به ۲۵۰ میلیون نفر صحبت می‌شود، از آسیا تا آفریقا و جزیره‌ی مالتا تنها گویش عربی است که با الفبای لاتین نوشته می‌شود.
  • این زبان به دلیل ریشه ای که در مذهب و دین ما دارد، از مهمترین زبان های خارجه در ایران محسوب می شود. در واقع زبان عربی، پیشینه‌ای کهن در ادبیات فارسی و دستور زبان فارسی دارد و  علاوه بر خط و نگارش، ارتباط بسیار نزدیکی با فارسی دارد. از این رو بسیار اتفاق افتاده که واژگان فارسی و عربی با یک لفظ نوشته می‌شوند اما این بدان معنا نیست که هر دو واژه از نظر معنایی مشابه یکدیگر باشند.
  • امکان بهره گیری بیشتر و بهتر از متون علمی و ادبی فارسی مربوط به دوره اسلامی
  • اگر به دنبال مهاجرت به یکی از کشور های عرب زبان هستید، یادگیری زبان عربی از جمله مهم ترین اقدام شما در این زمینه خواهد بود.
  •  اقتصاد رو به رشد کشورهای عربی : اگر به دنبال تجارت با کشور های عرب زبان هستید،یادگیری زبان عربی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

زبان عربی تدریس آموزش استاد خصوصی آنلاین

توضیحات روند کلاس خصوصی زبان عربی

استاد خصوصی زبان عربی در آلپیدا ابتدا از طریق تعیین سطح رایگان از میزان تسلط شما بر زبان عربی آگاهی پیدا میکند. همچنین علاوه بر آن برخی از نقاط قوت و ضعف شما را شناخته و در روند آموزش خصوصی زبان عربی شما آنها را مد نظر قرار خواهد داد.

برای عزیزانی که امکان حضور در کلاس خصوصی زبان عربی را ندارند نیز امکان برگزاری به صورت کلاس خصوصی آنلاین زبان عربی فراهم شده است. به راحتی میتوانید از هر جای ایران و جهان از طریق اینترنت و پلتفرم‌ها در نظر گرفته شده از تدریس خصوصی زبان عربی بهره‌مند شوید.

اگر استاد خصوصی عربی هستید و علاقمند هستید تا با ما در زمینه تدریس خصوصی عربی همکاری داشته باشید کافی است از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده اقدام فرمایید.

موسسه زبان های خارجه Alpida با سالها تجربه و کسب سوابق درخشان در زمینه تدریس خصوصی زبان عربی و دوره های مکالمه به صورت فشرده و نیمه فشرده توسط اساتید با تجربه و تحصیل کرده کشورهای عربی همچون عراق ، سوریه ، لبنان و … و همچنین آمادگی جهت آزمون های سفارت ، توانسته است اعتماد زبان آموزان خود را جلب کرده و در صدر موسسات برتر در زمینه تدریس خصوصی زبان عربی و سایر زبان های اروپایی و آسیایی قرار گیرد.

تدریس خصوصی زبان عربی

سطح بندی زبان عربی چگونه است؟

در تمام آموزشگاه‌ها، در ابتدا از متقاضیان یک آزمون تعیین سطح گرفته میشود تا مشخص شود سطح دانش آن‌ها بر چه اساس است.

در این آزمون تسلط شما به کلمات، استفاده از آنها، انتخاب گرامرهای درست و جمله بندی مطلوب در هنگام مکالمه ارزیابی می شود.

زبان عربی دارای چهار سطح اصلی می باشد:

  •  بنیادین  (الاساسیه) 
  •  مقدماتی (التمهیدیه)
  •  میانی (المتوسطه) 
  •  پیشرفته (العالیه)

پس از پایان این مقاطع، زبان آموز باید بتواند، به عربی صحبت کند، متون عربی را بخواند و با زبان عربی مطالبی نوشته و نامه نگاری کند.

تدریس خصوصی زبان عربی مناسب چه کسانی است؟

  • می خواهند در کوتاهترین زمان بیشترین مطالب را یاد بگیرند.
  • شاغلینی که نمی توانند در دوره های مختلف زبان آلمانی شرکت کنند.
  • افرادی که مجبورند در مدت کوتاهی زبان آلمانی رابیاموزند.
  • افرادی که تمرکز خود را برای شرکت در آزمون های خاصی، مثل اشتمال گذاشته اند.
  •  هدفشان صرفا بهبود سطح مکالمه ی خود است.
  • یا در زمینه ی تخصصی کاری خود نیاز به آموزش تخصصی زبان عربی دارند.

کلاس های خصوصی زبان عربی می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر 4 مهارت اصلی زبان آموز ، در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را برای زبان آموز مهیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

دوره های تدریس خصوصی زبان عربی آلپیدا چگونه است؟

کلاسهای آنلاین عربی انعطاف پذیری زیادی را در مورد زمان ، مکان و نحوه یادگیری  ارائه می دهند. می توانید عربی را با استفاده از یک برنامه در محیط کار خود یا در سفر و … تمرین کنید . کلاس های خصوصی عربی می تواند هر آنچه شما نیاز دارید را برایتان فراهم کند.

در دوره های آنلاین پس از ثبت نام ، برای شروع  دوره با استاد خود ارتباط می گیرید و در پلتفرم هایی مانند اسکایپ، زوم، گوگل میت و سایر پلتفرم هایی که امکان برگزاری کلاس آنلاین را دارند، در کلاس های خود شرکت می کنید و می توانید با صرف زمان کمتر به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید .

موسسه زبان های خارجه Alpida می تواند کلاس های شما را در منزل و حتی محل کار شما برگزار کند.

آموزش آنلاین زبان عربی

در موضوع آموزش آنلاین عربی موارد مختلفی دارای اهمیت و مطرح هستند که درباره آنها صحبت خواهیم نمود. همه ما در دوران مدرسه با این زبان برخورد داشته ایم به همین علت ممکن است خاطرات تلخ و شیرین از آن در خاطر ما مانده باشد. حال ما در موسسه زبان آلپیدا بر آن شده‌ایم تا تجربه‌ای کاملا شیرین و مدرن را از این زبان در قالب آموزش آنلاین زبان عربی برای شما عزیزان رقم بزنیم.

به هر صورت دنیای امروز، دنیای گسترش ارتباطات و تبادل اطلاعات است و افراد بسیاری به دلایلی مانند مهاجرت، تجارت و تحصیل و حتی علاقه‌مندی به فراگرفتن این زبان می‌پردازند.

آموزش آنلاین مکالمه زبان عربی از جمله مواردی است که مخاطب فراوانی دارد و افراد برای روان صحبت کردن به این زبان تمایل دارند که از آموزش خصوصی زبان عربی و استاد خصوصی زبان عربی کمک بگیرند. در این کلاس ها استاد آنلاین زبان عربی تمام نکات مهم را به شما خواهد آموخت تا بتوانید نتیجه دلخواه خودتان را بگیرید.

تدریس خصوصی عربی این امکان را دارد که برای جلوگیری از اتلاف وقت و هدر رفت هزینه به صورت تدریس زبان عربی آنلاین باشد. همانطور که میدانید، در هر تدریس از هر نوع جنسی که میخواهد باشد، نکات بسیار مهمی وجود دارد مانند تسلط اساتید به مبحث و همچنین علاقمندی محصل به آن. در موضوع تدریس زبان عربی آنلاین سعی بر آن نموده‌ایم تا به اساتیدی همکاری نماییم که تسلط بسیار بالایی به مباحث عربی داشته و بتوانند علاقمندی به یادگیری این زبان را در شما ایجاد و یا تقویت نمایند.

اگر علاقمند به آموزش آنلاین زبان عربی هستید و می‌خواهید با موسسه آلپیدا همکاری داشته باشید، تنها کافی است از طریق راه‌های معرفی شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

کلاس آنلاین زبان عربی

افراد و زبان آموزان به دلالیل مختلف اقدام به یادگیری زبان عربی می‌نمایند. از جمله این دلایل می‌توان به موارد درسی، کاری، تحصیلی، مهاجرت و حتی علاقه‌مندی اشاره نمود.

با توجه به افزایش سطح دغدغه و مشغله افزاد اما پیدا کردن کلاس مناسب و حضور یافتن در آن کار دشواری شده است. شما عزیزان می‌توانید به راحتی در کلاس آنلاین زبان عربی ثبت نام نمایید.

پس از ثبت نام مراحل تعیین سطح انجام شده و شما ‌می‌توانید به راحتی از هر کجای ایران و جهان که هستید، روند یادگیری خود را ادامه دهید. با توجه به مکالمه محور بودن اکثر کلاس‌ها، شما از لحاظ آموزش آنلاین مکالمه زبان عربی نیز دارای امتیاز خواهید بود.

شما میتوانید برای کلاس آنلاین زبان عربی با ما در ارتباط باشید تا راهنمای شما در این حوزه باشیم. همچنین بتوانیم بهترین استاد آنلاین زبان عربی را به شما معرفی کنیم. درنهایت همانطور که قبلا اشاره کردیم شما می‌توانیم کلاس خصوصی زبان عربی را نیز به صورت آنلاین تجربه نمایید.

سوالات متداول و مرتبط

آموزش زبان عربی عراقی

آموزش زبان عربی عراقی بسیاری از عزیزان به دلایل متفاوت مانند مسافرت به کشور عراق، زیارت، مبادلات تجاری، کسب و کار و غیره دارای اهمیت است.

شما اگر نیاز به آموزش زبان عربی عراقی کافی است با ما در تماس باشید تا روند یادگیری شما به آسانی آغاز شود.

آموزش ساده مکالمه زبان عربی

آموزش ساده مکالمه زبان عربی برای زبان آموزان و علاقمند به یادگیری این زبان هستند اما دچار مشکلاتی هستند بسیار دارای اهمیت است.

اگر از آن دست از عزیزان هستید که در روند یادگیری مکالمه عربی دارای مشکل هستید و به دنبال آموزش ساده مکالمه زبان عربی می‌گردید، کافی است با ما در ارتباط باشید.

سایت آموزش زبان عربی

آلپیدا به عنوان یک سایت آموزش زبان عربی که انواع دوره‌های حضوری و آنلاین را به صورت خصوصی، نیمه فشرده و فشرده برگزار می‌کند، شناخته می‌شود.

تنها کافی است تا هدف خود را مشخص کرده و بعد از تعیین سطح روند یادگیری شما آغاز شود.

عبارات مشابه: آموزش آنلاین مکالمه زبان عربی | کلاس آنلاین زبان عربی | آموزش آنلاین عربی | تدریس زبان عربی آنلاین | استاد آنلاین زبان عربی | استاد خصوصی عربی | تدریس خصوصی عربی | کلاس خصوصی آنلاین زبان عربی | تدریس خصوصی زبان عربی | استاد خصوصی زبان عربی | آموزش خصوصی زبان عربی | کلاس خصوصی زبان عربی

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید