تدریس خصوصی زبان انگلیسی

دلیل انتخاب موسسه زبان Alpida برای  تدریس خصوصی زبان انگلیسی چیست؟

بهترین تجربه از آموزش انگلیسی خصوصی را داشته باشید

  • انواع دوره به صورت عادی، نیمه فشرده و فشرده ویژه آموزش خصوصی زبان انگلیسی
  • امکان پرداخت هزینه دوره به صورت اقساط برای تمام زبان آموزان
  • کلاس خصوصی انگلیسی مکالمه محور با تضمین پیشرفت و حصول نتیجه
  • اعزام استاد خصوصی انگلیسی مجرب و تایید شده به سراسر نقاط شهر تهران
  • بررسی و کنترل روند پیشرفت آموزشی زبان آموز توسط استاد و آموزشگاه
  • انتخاب زمان و مکان کلاس برای تدریس خصوصی انگلیسی با توجه به درخواست شما
  • توجه ویژه به هر 4 مهارت اصلی زبان شامل: Writing (رایتینگ)، Speaking (اسپیکینگ)، Listening (لیسنینگ) و Reading (ریدینگ)
  • در صورت حضور دو نفر در کلاس خصوصی زبان انگلیسی، شهریه نفر دوم رایگان می‌باشد.
  • درصورتی که رضایت از روند آموزش خود نداشته باشید تا دو جلسه امکان تغییر استاد یا عودت مبلغ بدون کسری وجود خواهد داشت.
آموزش خصوصی زبان آموزش خصوصی زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

امروزه یادگیری زبان انگلیسی امری اجتناب ناپذیر است. با گسترش ارتباطات بین المللی، تجارت های جهانی و یادگیری علوم، مسافرت، مهاجرت، ایجاد ارتباط با دیگران، گشت و گذار در اینترنت، برای دیدن فیلم ها و شنیدن موزیک ها، به زبان انگلیسی نیازمندیم.

به طبع نیز تدریس خصوصی زبان و یادگیری آن نیز به امری مورد نیاز و ضروری تبدیل شده است. مخصوصا اگر دانشجو باشید، حتما با حجم زیادی از مقالات انگلیسی مواجه شده اید، که باید آنها را مطالعه کنید، مخصوصا اگر در سطوح عالیه تحصیل می‌کنید.

شما در مقاطع بالاتر تحصیلی، مانند کارشناسی ارشد و دکتری، قطعا به استفاده از مقالات انگلیسی احتیاج پیدا خواهید کرد و همچنین استفاده از منابع و مقالات انگلیسی در پایان نامه، قطعا می‌تواند امتیاز بسیار خوبی برای شما باشد.   استاد خصوصی زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا با توجه به رشته تخصصی و اهداف تحصیلی یادگیری زبان انگلیسی خود را ادامه دهید.

حتما این را می دانید که در قرن اخیر، تعداد مقالات علمی نوشته شده به انگلیسی بیش از تعداد مقالات نوشته شده به زبان مادری محقق است. در نتیجه تسلط به زبان انگلیسی، یکی از مهمترین مهارت های فردی می باشد که هر شخصی برای یادگیری آن تلاش می کند.

همچنین، اگر صاحب مشاغل یا کارمند باشید، قطعا می دانید زبان انگلیسی در دنیای تجارت فوق العاده مهم است. امروزه بسیاری از مکاتبات تجاری به صورت بین المللی و به زبان انگلیسی انجام می‌شود.  کلاس انگلیسی خصوصی را انتخاب  کنید، با داشتن مزیت تدریس خصوصی انگلیسی به سرعت فرا بگیرید و وارد دنیای کسب و کار بین‌المللی شوید.

تدریس خصوصی انگلیسی

پس داشتن دانشی حداقلی از زبان انگلیسی برای شما و کسب و کارتان بسیار کاربردی خواهد بود و به شما در مسیر رشد کاری شما کمک بسزایی خواهد کرد.

شما برای احتیاج داشتن به زبان انگلیسی و یا استفاده از آن حتما لازم نیست که دانشجو باشید، کسب و کاری بین المللی داشته باشید، تجارت کنید، مسافر باشید و یا قصد مهاجرت داشته باشید.

حتی یک گشت و گذار ساده در اینترنت و استفاده از محتوای موجود در اینترنت نیز، اگر انگلیسی بدانید، تفاوت چشم گیری خواهد کرد.

به طور مثال یوتیوب. شما هم از این پلتفرم می‌توانید استفاده تفریحی کنید و هم به آن به چشم یک دانشگاه یا آموزشگاه نگاه کنید. حجم بسیار زیادی مطالب آموزشی در زمینه‌های متفاوت و متنوع در یوتیوب موجود است که اکثر آن‌ها پشت سد زبان انگلیسی قرار گرفته‌اند.

پس شما با یادگیری زبان و داشتن دانش زبان انگلیسی قادر به استفاده از این حجم وسیع از دانش و اطلاعات خواهید بود و این شما را قادر می‌کند تا به افق‌های جدیدی در زندگی خود دست پیدا کنید.

فرقی ندارد که شما در چه موقعیت و یا سنی قرار دارید، واقعیت امر اینست که یادگیری زبان چه برای دانشجویان، شاغلین، بانوان خانه دار، دانش آموزان، کودکان و… امری ضروری است.

هر چه زودتر یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید، مسیر را برای خودتان هموار تر کرده اید. آلپیدا با ارایه خدمات مانند تدریس خصوصی انگلیسی، کلاس خصوصی انگلیسی، آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی و غیره در این مسیر همراه شما است.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی

امروزه موسسات زیادی برای دوره های گروهی و یا آموزش خصوصی زبان وجود دارند؛ اما نکته ی قابل توجه این است که برای شرکت در دوره های عمومی و یا تدریس خصوصی زبان، از بین این موسسات کدام یک را برگزینیم.

یادگیری اصولی و حرفه ای زبان انگلیسی، برای همه به راحتی امکان پذیر نیست. حتی ممکن است که شما به دلیل مشغله زیاد، زمان کافی برای شرکت در آموزشگاه های زبان را نداشته باشید. بنابراین شما به آموزشگاهی نیاز دارید که مسیر یادگیری را برای شما هموار تر کند.

به همین دلیل است که موسسه آموزش زبان آلپیدا برای کمک به زبان آموزان عزیز، آموزش زبان انگلیسی را در صورت تمایل شما، بصورت اقساطی و خصوصی نیز برگزار می کند.

موسسه زبان های خارجه Alpida با سالها تجربه و کسب سوابق درخشان در زمینه تدریس زبان خصوصی انگلیسی و دوره های مکالمه به صورت فشرده و نیمه فشرده توسط استاد خصوصی انگلیسی با تجربه و تحصیل کرده از کشورهای انگلیس، آمریکا و کانادا و همچنین آماده سازی زبان آموزان برای آزمون های IELTS – TOEFL ، توانسته است اعتماد زبان آموزان خود را جلب کرده و در صدر موسسات برتر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی قرار گیرد.

آموزش خصوصی زبان مناسب چه افرادی است؟

  • می خواهند در کوتاهترین زمان بیشترین مطالب را یاد بگیرند.
  • تدریس خصوصی انگلیسی برای شاغلینی که نمی توانند در دوره های مختلف زبان شرکت کنند.
  • افرادی که مجبورند در مدت کوتاهی زبان انگلیسی رابیاموزند.
  • افرادی که تمرکز خود را برای شرکت در آزمون های خاصی، مثل تافل و آیلتس گذاشته اند.
  •  هدفشان صرفا بهبود سطح مکالمه ی خود است.
  • در زمینه ی تخصصی کاری خود نیاز به آموزش تخصصی زبان انگلیسی دارند.

 

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی

کلاس خصوصی انگلیسی و به طور کلی زبان به شما کمک میکند تا به سرعت به سطح مورد نظر خود از زبان برسید. در کلاس خصوصی زبان با توجه به سطح دانش از زبان و نقات ضعف و قوت شما روند تدریس و آوزش تدوین می‌گردد.

برترین اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی با موسسه آلپیدا در حال همکاری هستند. شما می‌توانید معلم خصوصی خود را با خیال راحت از بین اساتید ما انتخاب نمایید.

بهترین معلم خصوصی برای آموزش زبان انگلیسی برای هر نوع هدفی مانند مهاجرت تحصیلی، کاری، زندگی، تفریحی و غیره را می‌توانید از ما بخواهید.

انواع کلاس خصوصی زبان به شکل نیمه فشرده، فشرده، ویژه مکالمه، ویژه کسب و کار و غیره در دسترس شما هستند. می‌توانید به هر دو شیوه آنلاین و حضوری از خدمات آلپیدا بهره‌ند شوید.

موسسه ی زبان های خارجه آلپیدا با توجه به اهداف زبان آموزان ، اساتید خود را معرفی کرده و بهترین متدهای آموزشی را ارائه می کند تا زبان آموز محترم در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند زبان انگلیسی را فرا بگیرد.

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی | حضوری و آنلاین

زبان انگلیسی به عنوان زبان اول بین المللی و میزان اهمیت و دانستن آن این روزها دیگر بر هیچکس پوشیده نیست. می‌توانید با یادگیری زبان انگلیسی به منابع نامحدود در هر زمینه دست پیدا کنید. همچنین امکان صحبت و برقراری ارتباط با هر کسی در هر جای دنیا را خواهید داشت.

والدین به یادگیری و توانایی صحبت کردن کودکان خود به زبان انگلیسی اهمیت ویژه می‌دهند و سعی میکنند آنها از سنین پایین با این زبان آشنا شوند.

شما می‌توانید در موسسه آلپیدا بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را برای هر سن و هدفی پیدا نمایید. به علاوه آنکه این کیفیت را در کنار بهترین هزینه و قیمت کلاس خصوصی زبان انگلیسی خواهید داشت.

اگر تمایل داشته باشید می‌توانید  از کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی نیز به جای کلاس حضوری استفاده نمایید. استاد خصوصی زبان انگلیسی با همان کیفیت کلاس  فیزیکی و حتی بهتر از آن به تدریس به شما خواهد پرداخت.

نحوه برگزاری کلاس با معلم خصوصی زبان انگلیسی

اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی آلپیدا، با دو روش و شیوه حضوری و آنلاین کلاس زبان انگلیسی خود را برگزار می‌کنند. برگزاری آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

با استفاده از نرم افزار های به روز، پیشرفته، کاربردی و ساده شما می‌تونید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی حضوری و تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین استفاده نمایید.

 استاد خصوصی انگلیسی در آلپیدا از لحاظ سطح دانش و تسلط، قدرت انتقال مطالب و مفاهیم، کیفیت تدریس و به روز بودن تفاوتی با هم ندارند.

دانش آموزان و زبان آموزان می‌توانند با خیال راحت از امکان کلاس حضوری زبان انگلیسی در منزل استفاده نمایند.

امکان برگزاری کلاس برای شما در هر نقطه از جهان که باشید فراهم است. اساتید برتر لینگووی اگر امکان تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل را هم نداشته باشند به راحتی به شکل آنلاین در کنار شما خواهند.

استاد آنلاین زبان انگلیسی برای برگزاری کلاس مجازی با توجه به شرایط شما در دسترس خواهد بود. البته که امکان برگزاری کلاس حضوری انگلیسی در منزل نیز وجود دارد و کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

خصوصی زبان انگلیسی 1

چه مدت طول می کشد تا من انگلیسی یاد بگیرم؟

اولین سوالی که زبان آموزان از ما میپرسند این است که “زبان را چند وقته یاد میگیرم؟”

سرعت یادگیری در همه یکسان نیست، به همین دلیل پاسخ به این سوال دشوار است.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی بهترین روش یادگیری به صورت اصولی و تضمینی است.

در کلاس های خصوصی آلپیدا ما به شما برنامه و جدول زمانبندی مطالعه میدهیم و با توجه به تلاش شما و تکرار موضوعات، مطمئنا در زمانی کوتاه به نتیجه خواهید رسید.

علاوه بر آنکه تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند در کوتاه ترین زمان، زبان آموزان را برای اهداف خود آماده کند هم چنین می تواند یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی باشد.

چرا که شرکت در کلاسهای عمومی و گروهی آموزش زبان انگلیسی ، نه تنها وقت بسیار زیاد از زبان آموز را می گیرد؛ بلکه ممکن است با توجه به زمان طولانی زبان آموز از ادامه یادگیری منصرف شود و حتی نتواند پیشرفت خود را بطور ملموس احساس کند.

 مزایای کلاس های خصوصی زبان چیست؟

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر چهار مهارت اصلی یادگیری زبان (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) در کوتاه ترین زمان، بیشترین بازدهی را برای زبان آموز، مهیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

در ابتدای یادگیری، درک برخی از کلمات و اصطلاحات منحصر به فرد موجود در فرهنگ های مختلف اغلب دشوار است. با یادگیری مهارت های مکالمه انگلیسی ، می توانید برخی از کلمات کلیدی و عبارات مورد استفاده در مکالمه منظم را یاد بگیرید و بهتر درک کنید که این موارد در ایالات متحده ، انگلیس ، استرالیا و غیره چه تفاوتی دارند. با شرکت در دوره های خصوصی  و صحبت کردن و گوش دادن به بحث های انگلیسی در موضوعات مختلف تمرین مکالمه زبان انگلیسی را شروع می کنید.

همچنین یادگیری نحوه نوشتن حرفه ای با دستور زبان و سبک برجسته انگلیسی می تواند به حرفه شما کمک کند.

نوشتن مهارتی است که می تواند عملکرد شما را تقریباً در هر نقش شغلی تقویت کند. استفاده صحیح از کلمات همراه با سبک نوشتاری خوب، ساختار جمله و پاراگراف و علائم نگارشی ، مهارت های نوشتاری و کلامی شما را تقویت کرده و هنگام ایجاد و ارائه پیشنهادات تجاری ، ارائه های فروش ، نامه نگاری از طریق ایمیل و موارد دیگر، شما را از  رقیبانتان متمایز می کند. 

با اطلاع از مزایای تدریس خصوصی زبان به خوبی می‌توان دریافت که  آموزش خصوصی زبان و شرکت در کلاس خصوصی انگلیسی روشی بسیار مقرون به صرفه است.

معلم خصوصی زبان برای مهاجرت

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به معلم خصوصی زبان برای مهاجرت نیاز دارید، بهترین جا برای شما موسسه آلپیدا است. آن دست از عزیزان که زمان کم و محدود برای یادگیری زبان انگلیسی دارند می‌توانند از اساتید مجرب و مسلط ما بهره‌مند شوند.

شما می‌توانید به کمک معلم خصوصی زبان برای مهاجرت در مدت زمان کوتاه زبان انگلیسی را به راحتی تا سطح مورد نظر خود فرا بگیرید.

استفاده از کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت به جهت یادگیری با سرعت بالاتر و کیفیت بهتر متداول بوده و متقاضیان زیادی دارد.

در کلان شهر تهران و بسیازی دیگر از شهر های دیگر نیز با توجه به افزایش نرخ مهاجرت استقبال برای یادگیری زبان انگلیسی بالاتر رفته است. همچنین  آموزش خصوصی زبان انگلیسی در زمان کوتاهی شما را به سطح مطلوب برای مهاجرت خواهد رساند.

بسیاری از عزیزان برای مهاجرت نیاز به تسلط یافتن به زبان انگلیسی دارند در حالیکه مدت زمان کوتاهی برای این موضوع نیز دارند.

در شرایط به وجود آمده برای این دست از زبان آموزان کلاس های خصوصی بسیار کاربردی هستند. شما می‌توانید در کلاس خصوصی زبان انگلیسی آموزش سریع گرامر زبان و همچنین مکالمه زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاه با راندمان و بازدهی بالا تجربه نمایید.

معلم خصوصی زبان برای مهاجرت می‌تواند بسیار بهتر از کلاس های متداول آموزشگاه های زبان که به طور معمول 3 روز در هفته برگزار می‌شود، باشد. همچنین به دلیل تعداد زیاد زبان آموزان توجه استاد و زمان برای زبان آموز برای صحبت کردن و مکالمه و پرسیدن سوال کمتر خواهد بود.

کلاس زبان انگلیسی

تاریخ برگزاری آموزش خصوصی زبان آلپیدا چه زمانی است؟

دوره ها به صورت خصوصی در محل شما و یا به صورت آنلاین برگزار میشود. به منظور ثبت نام و شروع دوره کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید.

کلاسهای آنلاین انگلیسی انعطاف پذیری زیادی را در مورد زمان ، مکان و نحوه یادگیری  ارائه می دهند. می توانید انگلیسی را با استفاده از یک برنامه در محیط کار خود یا در سفر و … تمرین کنید . کلاس آنلاین انگلیسی می تواند هر آنچه شما نیاز دارید را دارا باشد.

در دوره های آنلاین پس از ثبت نام ، برای شروع  دوره با استاد خود ارتباط می گیرید و در پلتفرم هایی مانند اسکایپ، زوم، گوگل میت و سایر پلتفرم هایی که امکان برگزاری کلاس آنلاین را دارند، در کلاس های خود شرکت می کنید و می توانید با صرف زمان کمتر به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.

در تمام آموزشگاه‌ها، در ابتدا از متقاضیان یک آزمون تعیین سطح گرفته میشود تا مشخص شود سطح دانش آن‌ها بر چه اساس است.

در این آزمون تسلط شما به کلمات، استفاده از آنها، انتخاب گرامرهای درست و جمله بندی مطلوب در هنگام مکالمه ارزیابی می شود.

 

با شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا می توانید در مدت کوتاه، با توجه و دقت بیشتر به سطح دلخواهتان برسید و از بودن در این مسیر یادگیری، نهایت لذت را ببرید و همچنین در طول دوره با پشتیبانی و پیگیری مستمر توسط سوپروایزر آموزشگاه و اساتید پیشرفت خود را احساس کنید.

سوالات متداول و مرتبط

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی 1402 از حدود ساعتی 100 هزار تومان تا ساعتی 800 هزار تومان است.

میانگین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی در حدود 250 هزار تومان برای هر ساعت می‌باشد.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین از 80 هزار تومان تا 450 هزار تومان برای هر ساعت متغیر است.

میانگین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین حدود 185 هزار تومان به ازای هر ساعت می‌باشد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم تهران

تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم تهران  از جمله مواردی است که برخی افراد با توجه به شرایط خود جستجو می‌نمایند.

آلپیدا با گردآوری بهترین معلم های خصوصی خانم در تهارن و ایران می‌تواند به شما کمک نماید.

تمامی اساتید از نظر کیفیت تدریس و سواد زبان انگلیسی مورد تایید بوده و از برترین مدرسین ایران می‌باشند.

 

عبارات مشابه: انگلیسی خصوصی | استاد خصوصی زبان انگلیسی | کلاس خصوصی زبان انگلیسی | تدریس خصوصی انگلیسی | آموزش خصوصی زبان انگلیسی | استاد خصوصی انگلیسی | کلاس خصوصی انگلیسی | آموزش آنلاین زبان انگلیسی

سطح بندی زبان انگلیسی به چه صورت است؟

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید