آموزش لغات کتاب 504 درس اول

آموزش لغات کتاب 504 درس اول

حتما شما هم نام کتاب 504 لغت ضروری برای تافل را شنیده اید. این کتاب مجموعه ای از لغات مهم و پرکاربرد را برای زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون های تافل با آیلتس را دارند جمع آوری کرده است.

یادگیری این واژگان به تمام زبان آموزان توصیه میشود و آلپیدا قصد دارد برای شما زبان آموزان گرامی این لغات و واژگان را در 18 درس بامعنی فارسی و نکاتش بیاورد.

همانطور که میدانید یادگیری لغات و واژگان در زبان انگلیسی یکی از مهارت های مهم در فراگیری زبان می باشد و پیش زمینه دستیابی به موفقیت در بقیه مهارت های زبانی می باشد.

در این پست آموزش لغات کتاب 504 درس اول را برایتان گذاشتیم که برای یادگیری بهتر پیشنهاد ما درست کردن فلش کارت هر لغت و دوره کردن مداوم لغات می باشد.

  • آموزش لغات کتاب 504 درس اول:

 

 

1. Abandon ترک کردن ، رها کردن

2. Keen تیز ، زیرک

3. Jealous حسود

4. Tact تدبیر

5. Oath قسم ، سوگند خوردن

6.Vacant خالی

7. Hardship بی نوایی

8. Gallant شجاع

9. Data اطلاعات ، داده ها

10. Unaccustomed غیرعادی

11. Bachelor مرد مجرد

12. Qualify واجد شرایط شدن

13. Corpse جنازه ، جسد

14. Conceal پنهان کردن ، پوشاندن

15. Dismal غمگین

16. Frigid خیلی سرد

17. Inhabit ساکن شدن

18. Numb بی حس

19. Peril مخاطره ، خطر

20. Recline تکیه کردن

21. Shriek جیغ کشیدن

22. Sinister شیطانی

23. Tempt وسوسه

24. Wager شرط بندی

25. Typical نمونه ، معمولی

26. Minimum حداقل

27. Scarce کمیاب

28. Annual سالی یکبار ، سالانه

  • یکی از بهترین روش های یادگیری لغات در هر زبانی به کاربردن آنها در جملات می باشد به این صورت لغت به طور کاربردی در ذهن شما ثبت می شود.
  • روش دیگری که می توانید با آن لغات را یاد گرفته و به ذهن بسپارید یادگیری هر لغت با مترادف و متضادش می باشد که در این روش علاوه بر آن لغت چند لغت دیگر هم یاد میگیرید.

 

موسسه زبان های خارجه Alpida با سالها تجربه و کسب سوابق درخشان در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و دوره های مکالمه به صورت فشرده و نیمه فشرده توسط اساتید با تجربه و تحصیلکرده از کشورهای انگلیس ، امریکا و کانادا و همچنین آماده سازی زبان آموزان برای آزمون های IELTS – TOEFL ، توانسته است اعتماد زبان آموزان خود را جلب کرده و در صدر موسسات برتر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی قرار گیرد.

همین حالا می توانید از مشاوره های رایگان آلپیدا بهرمند شده و با حرفه ای ترین اساتید سطح تهران کلاس داشته باشید.

09120137156 | 86127265 | 88581856

آموزش زبان انگلیسی ، آموزش زبان آلمانی ، آموزش زبان فرانسه ، آموزش زبان روسی ، آموزش زبان عربی ، آموزش زبان سوئدی ، آموزش زبان اسپانیایی ، آموزش زبان ایتالیایی ، آموزش زبان کره ای ، آموزش زبان ژاپنی ، آموزش زبان هلندی ، آموزش زبان دانمارکی ، آموزش زبان ترکی استانبولی ، آموزش زبان هندی ، آموزش زبان چینی و آموزش زبان فارسی (برای اتباع خارجه)

…. موفق خواهید بود اگر امروز را به فردا موکول نکنید….

دیدگاه ها بسته شده اند.