بهترین روش یادگیری زبان

بهترین روش یادگیری زبان

شاید در مسیر یادگیری زبان و یا حتی قبل شروع این مسیر، از خود پرسیده باشید که بهترین روش یادگیری زبان چیست؟ آیا واقعا چنین چیزی وجود دارد؟

در این مطلب ما در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم. شاید شما نیز بتوانید جواب خود را پس از مطالعه‌ی این مطلب پیدا کنید.

پس با ما همراه باشید.

 

 

همین حالا شروع کنید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی

 

 

بهترین روش یادگیری زبان

یادگیری یک زبان جدید نیاز به یک روند آهسته و پیوسته دارد. اگرچه هیچ چیز نمی تواند جایگزین کار سخت و تلاشی شود که یادگیری زبان نیاز دارد، اما شما می توانید این روند را کاملاً تسریع کنید!

روش‌های متنوعی برای یادگیری زبان وجود دارد و می‌توان گفت که بهترین روش یادگیری زبان ممکن است بسته به خود شخص باشد و خود فرد بهترین روش را برای خود بیابد و آن را امتحان کند.

در این مقاله نکاتی در مورد چگونگی یادگیری سریع یک زبان جدید را بررسی می کنیم و‌شما خواهید دید که سریعتر از آنچه تصور می کردید به یک زبان جدید مسلط  می شوید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 ۱. اهداف یادگیری زبان را برای خودتعیین کنید

اولین قدم برای یادگیری سریع یک زبان جدید، تعیین اهداف برای آنچه می خواهید به دست آورید است. هنگامی که با ایده یادگیری یک زبان جدید مواجه می شویم، اکثر ما احساس غمگینی می کنیم. کلمات زیادی برای یادگیری وجود دارد و روش های بسیار زیادی برای مطالعه وجود دارد.

تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که اهداف درستی را تعیین می‌کنند، احتمال موفقیت بیشتری دارند. تعیین اهداف تمرکز شما را محدود می کند، بنابراین می توانید نگران جزئیات نباشید و به تجارت بپردازید. از این دستورالعمل ها استفاده کنید تا بیشترین بهره را از اهداف خود ببرید:

  • اهداف کوتاه مدت تعیین کنید. داشتن یک هدف نهایی به یادگیری زبان کمک می کند – چیزی که در نهایت امیدوارید به آن برسید. اما اهداف بلندمدت بیش از حد طاقت‌فرسا هستند که نمی‌توانند به طور روزمره به شما انگیزه بدهند. هدف نهایی خود را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید و برای هر هفته یا ماه اهداف کوچکتری تعیین کنید.
  • خودتان را به چالش بکشید (اما نه خیلی). اگر آنها خیلی دلهره آور باشند، در واقع می توانند شما را دلسرد کنند.
  • روی نتایج مشخص و ملموس تمرکز کنید. اهداف دقیقی را تعیین کنید و به جای مدت زمانی که برای مطالعه برنامه ریزی می کنید، بر آنچه قصد یادگیری دارید تمرکز کنید. یک مثال از یک هدف خوب ممکن است این باشد: “این هفته 30 لغت واژگان اسپانیایی مرتبط با خرید را یاد خواهم گرفت.”
  • اهداف خود را بنویسید. یکی از روش های یادگیری زبان نوشتن اهداف است. نوشتن اهداف به شما کمک می کند تا به آنها متعهد شوید. اهداف خود را در یک مکان برجسته، مانند آینه حمام یا صفحه اصلی گوشی هوشمند خود قرار دهید.

 

۲. کلمات “درست” را یاد بگیرید

با تمرکز بر موارد مهم، یادگیری خود را استراتژی و اولویت بندی کنید. مقدار دقیق ممکن است متفاوت باشد، اما برای بسیاری از زبان ها بین 1000 تا 3000 کلمه برای مکالمه نیاز دارید.

پس چرا وقت خود را برای یادگیری کلمات بیشتر تلف کنیم، به خصوص در همان ابتدا؟ شناسایی کنید که چه کلمات، عبارات و عباراتی بیشترین سود را برای شما به ارمغان می آورد و از آنجا کار کنید. می توانید با موضوعات عملی و محاوره ای شروع کنید و سپس از آنجا به سمت بالا بروید. همچنین این لیست از 1000 کلمه برتر در این زبان ها را بررسی کنید:

  • اسپانیایی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • ژاپنی

 با تمرکز بر یادگیری این کلمات ابتدا می توانید زمان تلف شده را حذف کنید و حجم اطلاعاتی که درک می کنید را خیلی سریع افزایش دهید.

 

بیشتر بخوانید >>> بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی

 

 ۳. از فلش کارت استفاده کنید

برخی افراد به قدرت فلش کارت‌ها ایمان دارند! و این روش را بهترین روش یادگیری زبان می‌دانند.

هنگام یادگیری کلمات خود، با استفاده از بهترین تکنیک های مطالعه، مانند استفاده از نرم افزار تکرار فاصله (SRS) سریعتر یاد خواهید گرفت. به عنوان مثال، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از فلش کارت است.

فلش کارت ها به شما کمک می کنند تا روی کلمات فردی تمرکز کنید و به شما امکان می دهد خودتان را آزمایش کنید، که به شما کمک می کند اطلاعات جدید را حفظ کنید. وقتی با فلش کارت یاد می گیرید، نکات زیر را برای یادگیری سریع دنبال کنید:

  • فلش کارت های الکترونیکی را امتحان کنید. فلش کارت های کاغذی مانند همیشه خوب کار می کنند، اما با فلش کارت های دیجیتال، می توانید به راحتی پشته های بزرگ را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود حمل کنید. شما همچنین می توانید از فلش کارت هایی که افراد دیگر ایجاد کرده اند و عمومی کرده اند استفاده کنید.
  • قبل از برگرداندن کارت، حتماً معنی یک کلمه را حدس بزنید. فلش کارت ها زمانی بهترین عملکرد را دارند که از آنها برای آزمایش حافظه خود استفاده می کنید، بنابراین خیلی سریع کارت ها را برگردانید. حتی اگر کلمه ای را نمی دانید، حدس بزنید.
  • ابتدا ترجمه ها را یاد بگیرید، سپس یاد بگیرید که کلمات جدید را تولید کنید. با نگاه کردن به کنار فلش کارت با یک کلمه خارجی شروع کنید و ترجمه انگلیسی آن را به خاطر بسپارید. بعداً، کارت ها را برگردانید و با دیدن معادل های انگلیسی آنها، از آنها برای تمرین تولید کلمات خارجی استفاده کنید. تمرین باعث عالی می شود، اما تمرین موثر حتی سریعتر عالی می شود!

 

۴. هوشمندانه مطالعه کنید

برخی از استراتژی های عالی دیگر برای ادغام کلمات جدید در کنار و فراتر از فلش کارت ها عبارتند از:

  • تجسم و صداگذاری. کلمه ای را که یاد می گیرید تجسم کنید، تصویر چیزی را که نشان می دهد تصور کنید و کلمه جدید را با صدای بلند بگویید. این به شما کمک می کند تا مفاهیم را به هم متصل کنید و حفظ را بهبود بخشد.

  • ژست های زبانی بگیرید. وقتی در حین یادگیری از اعمال فیزیکی استفاده می کنید، مغز بهتر یاد می گیرد. با اشاره کردن از این فرصت استفاده کنید. اگر می خواهید کلمه آلمانی Schuh (کفش) را یاد بگیرید، در حالی که وانمود می کنید کفش می پوشید، کلمه را بگویید.

  • هنگام خواندن و نوشتن صحبت کنید. اگر زبان مقصد خود را صداگذاری کنید، به شما کمک می‌کند سریع‌تر به خاطر بیاورید. هر چیزی را که می خوانید یا می نویسید با صدای بلند بخوانید و سعی کنید در حین انجام این کار لهجه یک بومی واقعی را تقلید کنید. به یاد داشته باشید که هدف این است که در نهایت صحبت کنید، بنابراین این مرحله مهم است!

  • از دستگاه های یادگاری زبان استفاده کنید. با کلمه جدیدی که یاد می‌گیرید، معنی کلمه و کلمه‌ای در زبان مادری‌تان که به نظر شبیه است، جمله بسازید. به عنوان مثال، اگر می خواهید کلمه اسپانیایی mesa (میز) را یاد بگیرید، می توانید جمله ای مانند “میز آشپزخانه من همیشه به هم ریخته است!”

 

بیشتر بخوانید >>> فونتیک انگلیسی و علایم

 

۵. به زبان مقصد خود فکر کنید

مردم می گویند شما به یک زبان خارجی مسلط نیستید تا زمانی که خود را در حال فکر کردن به آن بدانید. این منطقی است. تا آنجا که ممکن است مستقیماً به زبان مقصد خود فکر کنید به شما کمک می کند از اشتباهات جلوگیری کنید و روند یادگیری و گفتار را تسریع کنید.

همچنین می تواند به شما در جلوگیری از سردرگمی در وسط مکالمه کمک کند. اگر نیاز به ترجمه دارید، در مورد آن استراتژیک باشید. مراجعه به زبان هایی که قبلاً می دانید و استفاده از ترجمه می تواند به نفع شما باشد، اما راه هایی برای انجام کارآمد و صحیح وجود دارد. کاری که می توانید انجام دهید این است که به تمام جملات کوتاه و ساده ای که در ارتباطات روزانه خود استفاده می کنید فکر کنید.

در فروشگاه مواد غذایی به چه جملاتی نیاز دارید؟ در اداره پست؟ در محل کار؟ در خانه؟ از یک منبع قابل اعتماد برای جملات خود استفاده کنید تا صحت آنها تضمین شود. یاد بگیرید که چگونه آنها را بیان کنید، و سپس در حین انجام کارهای روزانه خود همیشه به آنها فکر کنید.

 

 ۶. شروع به استفاده از زبان در تمام روز کنید

به عنوان یک مبتدی، تلاش برای استفاده از زبان در طول روز ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، اما آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست. راه های آسان و حتی سرگرم کننده زیادی وجود دارد که می توانید زبان را به بخشی از زندگی عادی خود تبدیل کنید. شما می توانید از فعالیت های عادی روزمره خود به عنوان بخشی از فرآیند یادگیری زبان خود استفاده کنید.

  • از هر لحظه ای که باید برای یادگیری کلمات جدید استفاده کنید. فلش کارت ها را با خود ببرید و در طول رفت و آمد با قطار یا اتوبوس (اما نه در حین رانندگی، لطفا!) یا زمانی که منتظر ملاقات با یک دوست هستید، آنها را مطالعه کنید.

  • تلفن همراه خود را به زبانی که در حال مطالعه هستید تغییر دهید. همچنین می توانید این کار را با سایر دستگاه ها یا حساب های رسانه های اجتماعی خود انجام دهید.

  • با طراحی محیط خانه خود را در زبان خانه غرق کنید تا با زبان احاطه شوید.

  • کلمات جدید را در اطراف خانه خود بچسبانید، مانند دیوارهای حمام و آشپزخانه، برای نشانه های بصری.

 

بهترین روش یادگیری زبان

شاید در مسیر یادگیری زبان و یا حتی قبل شروع این مسیر، از خود پرسیده باشید که بهترین روش یادگیری زبان چیست؟ آیا واقعا چنین چیزی وجود دارد؟

 

۷. فیلم تماشا کنید و از زیرنویس استفاده کنید

این روش برای افراد فیلم دوست می‌تواند بهترین روش یادگیری زبان باشد.

این زمانی است که فیلم ها و محتوای ویدیویی در برنامه زبان شما ظاهر شوند. آنها نمونه ای عالی از ورودی جامع هستند. به علاوه برای اینکه مطالعه را سرگرم کننده کنید، منابعی را که واقعاً از آنها لذت می برید بیاورید!

ممکن است به نظر اتلاف وقت باشد، اما من به شما اطمینان می دهم که اینطور نیست. نتفلیکس منبع بسیار خوبی برای فیلم های زبان های مختلف است. به تمام اصطلاحات، عبارات مکالمه و واژگان ضروری که در آنها ظاهر می شود فکر کنید.

جدا از جالب بودن، آنها شما را در فرهنگ غرق می کنند. اگر می خواهید پتانسیل آنها را برای یادگیری زبان به حداکثر برسانید، در تماشای فیلم های خارجی چند مرحله وجود دارد:

  • ابتدا فیلم یا یک صحنه را در حین خواندن زیرنویس تماشا کنید. اگر کلمه ای وجود دارد که متوجه نمی شوید، آن را در فرهنگ لغت شخصی خود بنویسید و آن را تعریف کنید.

  • آن کلمات را تلفظ کنید و سعی کنید لهجه را درست بیان کنید. اگر می توانید، آنها را در جملات خود بگنجانید، تا متوجه شوید که چگونه می توان از آنها در موقعیت های مختلف استفاده کرد.

  • اکنون، دوباره فیلم یا صحنه را بدون زیرنویس تماشا کنید. مهم است که تا آنجایی که می توانید از سخنرانی درک کنید. به این ترتیب می توانید درک شنیداری و روانی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

 یک نکته منفی این است که به عنوان یک زبان آموز، احتمالاً باید معنی کلمات را بررسی کنید، به علاوه عبارات و ارجاعات فرهنگی ممکن است گیج کننده باشند. آیا نمی خواهید برای نوشتن هر کلمه ناشناخته ای که با آنها برخورد می کنید وقت بگذارید؟ می‌توانید روی هر کلمه‌ای که در پلتفرم ظاهر می‌شود کلیک کنید و به‌طور خودکار به فهرست شخصی‌سازی‌شده اضافه می‌شود تا بتوانید بعداً آن را با ویژگی فلش کارت داخلی مطالعه کنید. FluentU به شما امکان می دهد از بین 10 زبان انتخاب کنید و برنامه های اندروید و iOS نیز در دسترس هستند.

 

بیشتر بخوانید >>> حروف ترکیبی در انگلیسی

 

۸. به موسیقی گوش دهید و شعر را یاد بگیرید

یکی دیگر از بهترین روش یادگیری زبان، گوش دادن به موسیقی و یادگیری اشعار و معنی آن‌ها است.

اگر عاشق گوش دادن به موسیقی هستید و به هر حال این کار را انجام می دهید، چرا به آن به زبان مقصد خود گوش ندهید! هنگام آواز خواندن، کلمات به طور طبیعی تر جریان می یابند، و آواز خواندن، تلفظ صحیح را آسان تر می کند. موسیقی همچنین سرگرم کننده است زیرا خط مستقیمی با فرهنگی است که شما در مورد آن یاد می گیرید.

البته، اگر می‌خواهید روی تسلط خود کار کنید، باید موسیقی همراه با متن را انتخاب کنید. اشعار را به صورت آنلاین پیدا کنید و سعی کنید با هم آواز بخوانید. به لطف وب سایت های شگفت انگیزی مانند Genius، اشعار هر آهنگ به هر زبانی معمولاً در دسترس است – همراه با معانی اشعار، ترجمه ها و نسخه های عاشقانه (در صورت لزوم).

مهم نیست که استعداد موسیقی دارید یا کاملاً ناشنوا هستید. تنها نکته مهم این است که جریان کلمات را دنبال کنید. هیچ چیز روان تر از نحوه اتصال کلمات از طریق آهنگ نیست.

 

 ۹. ادبیات آن زبان را مطالعه کنید

یکی دیگر از روش های یادگیری زبان،مطالعه است. خواندن برای افزایش مهارت های زبانی یکی دیگر از استراتژی های عالی است. این به شما در واژگان، دستور زبان، ساخت جمله کمک می کند و همچنین راهی عالی برای افزایش دانش فرهنگی شماست.

میگل دو سروانتس به اسپانیایی نوشت، ایتالیا دانته دارد، هوگو پیچیدگی عبارات فرانسوی را ارائه کرد، و تولستوی بزرگ و داستایوفسکی ابعاد جدیدی از زبان روسی را آشکار کردند. اگر رمان‌ها و کتاب‌های پیشرفته اکنون برای شما دلهره‌آور هستند، سعی کنید با کتاب‌های دوزبانه، کتاب‌های کودکان یا کتاب‌هایی که برای زبان‌آموزان طراحی شده‌اند، یاد بگیرید.

 

۱۰. به دنبال تمرین زندگی واقعی باشید

از همان مراحل اولیه سفر یادگیری زبان خود، فوراً صحبت کنید! برخی از بهترین یادگیری‌ها در موقعیت‌های زندگی واقعی اتفاق می‌افتد، به‌ویژه زمانی که چاره‌ای جز استفاده از یک زبان خارجی ندارید. این رویکرد مورد علاقه سازمان‌هایی مانند سپاه صلح است که به طور مرتب افراد با دانش کم یا بی‌دانش زبان را در موقعیت‌های غوطه‌وری کامل قرار می‌دهد.

اگرچه چنین موقعیت هایی می توانند ناراحت کننده باشند، اما انگیزه زیادی برای یادگیری سریع ایجاد می کنند. حتی بدون سفر به خارج از کشور، می‌توانید در موقعیت‌های واقعی زندگی غوطه‌ور شوید که تمرین‌های زبانی زیادی به شما می‌دهد. این گزینه ها را امتحان کنید:

  • یک دوست یادگیری زبان پیدا کنید. می توانید به زبان خارجی صحبت کنید و در صورت نیاز یکدیگر را اصلاح کنید. همچنین می توانید با هم برنامه ریزی کنید و اهداف تعیین کنید، سطح مسئولیت پذیری خود را افزایش دهید و شما را در مسیر روانی نگه دارید.

  • هر هفته یا دو هفته یکبار با یک شریک زبان ملاقات کنید. با تبادل نیم ساعت به زبانی که می خواهید یاد بگیرید با نیم ساعت مکالمه انگلیسی (یا سایر زبان هایی که به آن مسلط هستید) با یک شریک تبادل زبان تمرین کنید.

  • به یک باشگاه گفتگو بپیوندید. بسیاری از شهرها و مدارس دارای کلوپ‌های مکالمه هستند که در آن دانش‌آموزان زبان مرتباً برای تمرین بحث‌های غیررسمی در زبان مقصد خود گرد هم می‌آیند.

  • از سایت شریک زبان استفاده کنید. سایت هایی مانند Speaky، HelloTalk یا Tandem می توانند شما را با افرادی آشنا کنند که به زبانی که شما می خواهید تمرین کنید صحبت می کنند. حتی اگر آنها را شخصاً نمی بینید، می توانید با چت آنلاین تمرین زبان واقعی را به دست آورید.

  • با مهاجران در شهر خود داوطلب شوید. فرصت های داوطلبانه را در سایتی مانند VolunteerMatch یا Idealist بیابید، یا مستقیماً با سازمان هایی تماس بگیرید که به مهاجرانی که به زبانی که شما می خواهید یاد بگیرید صحبت می کنند، تماس بگیرید.

  • از مشاغلی دیدن کنید که در آن مردم عمدتاً به زبان مقصد شما صحبت می کنند. شاید یک رستوران مکزیکی در این نزدیکی وجود داشته باشد که بتوانید اسپانیایی خود را با صاحبان آن تمرین کنید، یا یک فروشگاه مواد غذایی که به جامعه محلی چین غذا می فروشد و می توانید در آنجا ماندارین را تمرین کنید.

 

۱۱. در مورد فرهنگ  آن زبان بیاموزید

درک یک زبان چیزی بیشتر از درک کلمات در یک صفحه است. یادگیری در مورد فرهنگ و تاریخ مرتبط با این کلمات مهم است. دانستن چیزی در مورد تاریخ یک کشور یا فرهنگ، رویدادهای جاری، باورهای مذهبی و آداب و رسوم رایج می تواند به شما کمک کند تا چیزهای زیادی در مورد آنچه مردم می گویند و انجام می دهند درک کنید.

محققان دریافته‌اند که کودکان زمانی که فرهنگ و زمینه‌های پشت قطعاتی که می‌خوانند را درک کنند، خواندن به زبان دوم را بهتر یاد می‌گیرند.

همانطور که شروع به مطالعه یک زبان جدید می کنید، مدتی را برای یادگیری فرهنگ مردمی که به آن زبان صحبت می کنند اختصاص دهید. احساس نکنید که این اتلاف وقت است، حتی اگر شامل خواندن و تماشای ویدیو به زبان مادری شما باشد. این به شما کمک زیادی خواهد کرد و حتی می تواند شما را از اشتباهات شرم آور و بالقوه توهین آمیز جلوگیری کند.

 

بیشتر بخوانید >>> پیشوند و پسوند در زبان انگلیسی

 

 ۱۲. ثبت نام در کلاس های خصوصی را در نظر بگیرید

در حالی که بسیار خوب است که بسیاری از گزینه‌های آموزش زبان رایگان در دسترس هستند، اگر می‌خواهید در زمان تنگاتنگ بیشترین یادگیری را داشته باشید، ممکن است نیاز به سرمایه‌گذاری داشته باشید. یکی از این سرمایه‌گذاری‌ها کلاس خصوصی زبان است.

  • یک معلم خصوصی استخدام کنید. این گزینه خوبی برای رسیدن به مسیر سریع موفقیت زبان است. به دنبال معلمان واجد شرایط در دانشگاه ها و کالج ها، در Craigslist یا حتی در تابلوهای پیام در مشاغل محلی باشید.

  • تدریس خصوصی را به صورت آنلاین انجام دهید. آیا نمی خواهید خانه خود را ترک کنید؟ مشکلی نیست: بسیاری از خدمات تدریس خصوصی آنلاین وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید.

  • همچنین می توانید هزینه یک دوره آموزشی را پرداخت کنید، در یک سرویس آموزشی مشترک شوید یا در کلاس های جانبی شرکت کنید. هر آنچه متناسب با اهداف، بودجه و زمان در دسترس شما باشد!

همچنین، به یاد داشته باشید که با هر معلم بالقوه مصاحبه کنید تا مطمئن شوید که فرد مناسبی را برای کار پیدا می کنید. در مورد قیمت، زمان بندی و شرایط زبان بحث کنید. ما انتظار خدمات حرفه ای رایگان را نداریم. ما نباید لزوماً فکر کنیم که یادگیری زبان نیز باید رایگان باشد. با سرمایه گذاری در یک منبع یادگیری حرفه ای و با کیفیت، بهترین فرصت را برای یادگیری موثر و سریع به خود خواهید داد.

 

۱۳. خودتان را بیازمایید

دانستن اینکه قصد شرکت در آزمون را دارید، راهی عالی برای ایجاد انگیزه در خود برای یادگیری سریعتر است. سعی کنید به طور منظم خود را به روش های کوچک آزمایش کنید یا حتی برای امتحانات بزرگتر آماده شوید.

  • اگر از یک کتاب درسی یاد می گیرید، تست های تمرینی بگیرید یا تمرین های انتهای هر فصل را کامل کنید. از اینها نگذر!

  • همچنین می توانید بازی های آنلاین انجام دهید یا در آزمون های آنلاین شرکت کنید. آزمون های آنلاین تمرینی را می توان تقریباً به هر زبانی از جمله فرانسوی، اسپانیایی، ژاپنی و آلمانی پیدا کرد.

  • برنامه ریزی برای شرکت در یک آزمون استاندارد همچنین می تواند انگیزه شما را حفظ کند و داشتن نتایج می تواند به شما کمک کند سطح زبان خود را به کارفرمایان بالقوه، مدارس یا حتی خودتان «اثبات» کنید.

 آزمون ACTFL OPI در بسیاری از محافل یادگیری زبان محبوب است و به طور گسترده ای مورد احترام است. مهارت شفاهی را آزمایش می‌کند و امتیازی را ارائه می‌کند که سطح شما را از «پایین تازه‌کار» تا «برتر» رتبه‌بندی می‌کند. برخی از زبان ها نیز دارای آزمون استاندارد شده مخصوص آن زبان هستند، مانند JLPT  برای ژاپنی یا HSK  برای چینی. از معلمان یا متخصصانی که زبان را می دانند بپرسید چه تست هایی را توصیه می کنند.

 

۱۴. یک سفر مجازی برنامه ریزی کنید

چه کسی دوست ندارد برای یادگیری زبان به کشوری پرواز کند؟ اما اگر نمی توانید در زندگی واقعی به سفر بروید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید برای سفر برنامه ریزی کنید. سفر مجازی به شما بخشی از یک پیتزافروشی رومی یا یک صندلی در باغ آبجو مونیخ نمی‌دهد، اما مطمئناً آنقدر شما را درگیر می‌کند که بخواهید تا آنجا که ممکن است درباره یک فرهنگ و زبان یاد بگیرید.

و به سرعت، بیش از حد! کلید این استراتژی این است که گزینه های سفر را بررسی کنید، به گونه ای که گویی واقعاً قصد دارید پاسپورت خود را بگیرید و به مکان رویایی خود بروید. شما باید طوری رفتار کنید که انگار زمان بسیار مهم است، که این امر باعث می‌شود تا حد امکان اطلاعات – به‌ویژه مهارت‌های زبانی – جمع‌آوری کنید.

  • زبان مقصد را انتخاب کنید و اعتباری به برنامه ریزی خود اضافه کنید. و فراموش نکنید که برخی از عبارات سفر را یاد بگیرید. آنها اغلب بخشی از صفحه وب کشور هستند.

  • طوری آماده شوید که انگار بلیط هواپیما یک طرفه دارید. جاذبه های محلی را به زبان مقصد بخوانید. تقریباً هر کشوری یک صفحه وب دارد و اکثر آنها به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند زبانی را برای مطالبی که به نمایش می‌گذارند انتخاب کنند.

  • یک میزبان مجازی در کشور مقصد به صورت آنلاین پیدا کنید. یک چت دوستانه به زبان شروع کنید. در مورد این منطقه و جاذبه ها و فرهنگ آن سوال بپرسید. چه کسی می داند، شاید شما آنقدر الهام بگیرید که سعی کنید سفر را به واقعیت تبدیل کنید!

 

سخن پایانی

همان طور که در این مطلب مشاهده کردید، روش‌های گوناگونی برای یادگیری زبان وجود دارد و می‌توان گفت که یافتن بهترین روش یادگیری زبان به خود شخص بستگی دارد.

امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید و همچنین این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

با تشکر از همراهی شما.

دیدگاه ها بسته شده اند.