موزه های هنری فرانسه

بهترین موزه های هنری فرانسه

بهترین موزه های هنری فرانسه کدامند؟

فرانسه خانه تعداد باورنکردنی گالری ها و موزه های هنری است. پاریس به تنهایی بیش از 100 موزه دارد. از هنر مدرن گرفته تا هنر غارنشینی انسان های ماقبل تاریخ، یک موزه هنری وجود دارد که هر عاشق هنر کنجکاوی در فرانسه را راضی می کند. یکی از پربازدیدترین موزه های هنر در فرانسه موزه لوور پاریس است که هرم شیشه ای نمادین آن در حیاط است که هر ساله 8 میلیون نفر از آن بازدید می کنند، اما چیزهای بیشتری برای دیدن فقط از این موزه معروف جهانی وجود دارد.

لیستی از بهترین موزه های هنری فرانسه را بخوانید:

  • موزه لوور، پاریس
  • موزه اورسی، پاریس
  • مرکز بین المللی هنر غار، Montignac
  • Musée National d’Art Moderne، پاریس
  • Musée de Beaux-Arts, Lyon
  • Musée d’art moderne et d’art contemporain, Nice

 

تدریس خصوصی زبان فرانسه با آلپیدا 

  1. موزه لوور، پاریس

مشهورترین موزه هنری فرانسه و موضوع فیلم‌های دزدی بی‌شماری، موزه لوور پاریس، آثار هنری بسیاری از جمله مونالیزا و ونوس میلو را در خود جای داده است. دیگر آثار هنری قابل توجه به نمایش گذاشته شده عبارتند از: توری ساز ورمیر، شام در امائوس اثر رامبراند و باثشبا در حمام او، و فالگیر و مرگ باکره کاراواجو. گالری وسیع آثار باستانی مصر شامل بسیاری از آثار شگفت‌انگیز خارج شده از مصر توسط ناپلئون، نمایشی چشمگیر از مجسمه‌سازی و بسیاری از گالری‌های دیگر با مساحت بیش از 780 هزار فوت مربع است. اغلب اوقات بسیار شلوغ است، بنابراین در صورت امکان در اوایل روز برای دیدن لوور وقت بگذارید.

 

  1. موزه اورسی، پاریس

موزه اورسی در مکانی قرار دارد که زمانی یک ایستگاه قطار زیبا بود. در اینجا بزرگترین مجموعه آثار امپرسیونیستی و پست امپرسیونیستی در جهان را خواهید یافت، از جمله آثار مونه، گوگن، ون گوگ، رنوار، سزان و دگا. شلوغی آن کمی کمتر از موزه لوور است، و اگر به امپرسیونیست‌ها علاقه دارید، نمی‌خواهید تماشای «شب پرستاره» ون گوگ یا «بال دو مولن د لا گالت» اثر رنوار را از دست بدهید، از این موزه دیدن کنید.

 

بیشتر بخوانید >>ضمایر در زبان فرانسه

 

  1. مرکز بین المللی هنر غار، Montignac

شروع هنر را با بازدید از مرکز بین المللی هنر غار در Montignac تجربه کنید. در سال 1940، هنر غار در غارهای لاسکو توسط یک مرد جوان و سگش کشف شد و از آن زمان تاکنون باستان شناسان، هنرمندان و جهان را مجذوب خود کرده است. در حال حاضر تخمین زده می شود که حدود 17 هزار سال قدمت داشته باشد، غارهایی با هنر اصیل زیبای تولید شده با رنگدانه های معدنی برای عموم باز نیست، اما می توان بازتولید دقیق آن را در مرکز بین المللی هنر غار و همچنین نمایش های تعاملی و جدید بررسی کرد.

موزه های هنری فرانسه

  1. موزه ملی هنر مدرن، پاریس

موزه ملی هنر مدرن که در داخل نماد مرکز پمپیدو، معروف‌ترین موزه هنر معاصر پاریس قرار دارد، مجموعه‌ای گسترده از آثار هنری مربوط به سال 1905 دارد و نمایشگاه‌ها مرتباً تغییر می‌کنند. به دنبال آثاری از دیکس، دوشان، کلی، کادینسکی، شاگال، بیویز، لیختنشتاین، وارهول و غیره باشید. برخی از آثار شناخته شده ای که در مرکز پمپیدو نگهداری می شوند عبارتند از: آتلیه پسر ماتیس Le Peintre dans son، Kadinsky’s To the Unknown Voice و Bracque’s Man with a Guitar. Musée National d’Art Moderne به طور منظم نمایشگاه‌های بزرگی از جمله آثار قرض‌گرفته را برگزار می‌کند، ارزش دارد که از قبل بررسی کنید.

 

  1. موزه هنرهای زیبا، لیون

در شهر زیبای جنوب شرقی لیون، Musée de Beaux-Arts یکی از بزرگترین موزه های هنری فرانسه است. مجموعه های گسترده آن از نقاشی های فرانسوی باستان با آثاری از ورن و ریگو تا آثار معاصر پیکاسو و میرو را شامل می شود. دگا بدون صحنه، یکی از آثار باله معروف او، در اینجا به نمایش گذاشته شده است. تاریخ لیون به‌عنوان مرکز تولید ابریشم با گالری از آثار نساجی خیره‌کننده، از جمله برخی از ژان فرانسوا بونی، که ابریشم‌های طرح‌دار را به ماری آنتوانت و ناپلئون ارائه کرد، نشان داده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید >> لغات مربوط به تلفن به زبان انگلیسی

 

  1. Musée d’art moderne et d’art contemporain, Nice

موزه هنر مدرن و هنر معاصر، یا MAMAC، به نمایش هنرمندان مدرن از دهه 1950 به بعد اختصاص دارد. آنها منتخب گسترده ای از رئالیست های جدید، از جمله آثار دشان، کلاین، روتلا، کریستو، و ریسه دارند. همچنین می توانید هنرمندان مختلف هنر پاپ آمریکایی مانند اولدنبورگ، لیختنشتاین، وارهول و روزنکوئیست و مینیمالیسم آمریکایی را از پونز، استلا و لوئیس ببینید. این موزه همچنین دارای یک برنامه پر جنب و جوش از نمایشگاه های موقت است.

 

فرانسه برای دوستداران هنر است

چه تمام وقت خود را در پاریس صرف بازدید از موزه لوور، مرکز پمپیدو، موزه اورسی و یکی از موزه های متعدد دیگر کنید، یا تصمیم به سفر در سراسر کشور داشته باشید، از هنر نمادین نمایش داده شده در فرانسه ناامید نخواهید شد. از هنر مدرن در نیس تا هنر غارنشین لاسکو، موزه‌های هنری در فرانسه وسعت کامل بیان هنری انسان را پوشش می‌دهند. تجربه زندگی فوق العاده در فرانسه را با آموختن زبان فرانسوی آغاز کنید. تدریس خصوصی زبان فرانسه با آلپیدا

دیدگاه ها بسته شده اند.