موزه لوور

بهترین نقاشی های موزه لوور

آیا می دانید بهترین نقاشی های موزه لوور کدامند؟

با حدود 200 میلیون بازدید کننده بین المللی در سال، فرانسه یکی از مقاصد پیشرو برای گردشگری بین المللی است – و ما متوجه شدیم که چرا! می توانید یک هفته در پروونس برای بوییدن اسطوخودوس، دوچرخه سواری در دره  Loireو بازدید از قلعه های باشکوه و همچنین موزه لوور برنامه ریزی کنید، و البته، پایتخت را فراموش نکنید: پاریس!

در حالی که توصیه می کنیم از دیگر مناطق زیبای فرانسه دیدن کنید، باید اعتراف کنیم که پاریس یکی از زیباترین شهرهای جهان است که بسیاری از جواهرات فرهنگی را در آن پیدا می کنید : کلیسای جامع نوتردام، طاق پیروزی، برج ایفل و … موزه لوور.!

طبق وب سایت موزه لوور، تخمین زده می شود که حداقل 100 روز طول می کشد تا یک نفر تمام آثار هنری موزه لوور را ببیند. خوشبختانه، ما کار را برای شما آسان کردیم! بهترین نقاشی های موزه لوور را در این مقاله برای شما لیست کردیم.

  • تاریخچه (بسیار) مختصری از لوور
  • چند نکته برای لذت بردن از بازدید موزه لوور
  • مونالیزا
  • جشن عروسی در کانا
  • تقدیس امپراتور ناپلئون و تاجگذاری امپراتور ژوزفین در 2 دسامبر 1804
  • قایق مدوسا
  • آزادی رهبری مردم
  • پیروزی بالدار ساموتراس

تدریس خصوصی زبان فرانسه با آلپیدا

تاریخچه (بسیار) مختصری از موزه لوور

موزه لوور در پاریس در ابتدا توسط پادشاه فیلیپ آگوست به عنوان یک قلعه در سال 1190 ساخته شد، اما در قرن شانزدهم بازسازی شد تا یک کاخ سلطنتی توسط فرانسوا اول ساخته شود.

زمانی که لوئی چهاردهم به کاخ ورسای نقل مکان کرد، موزه لوور توسط مؤسسات فرانسوی مانند Académie des Inscriptions et Belles-Lettres و Académie Royale de Peinture et de Sculpture گرفته شد. آکادمی به مدت 100 سال در موزه لوور باقی ماند. در طول انقلاب فرانسه، مجلس ملی تصمیم گرفت که از لوور به عنوان موزه برای نمایش شاهکارهای کشور استفاده شود.

این موزه در 10 اوت 1793 با نمایشگاهی از 537 نقاشی افتتاح شد. این ساختمان بارها توسعه یافت تا کاخ لوور کنونی را تشکیل دهد.

یکی از چشمگیرترین بخش های جدید آن Pyramid است. این بنا توسط رئیس جمهور وقت فرانسوا میتران برای دسترسی بهتر به موزه سفارش داده شد. همچنین به عنوان یک نقطه عطف منحصر به فرد بود که به راحتی توسط گروه های گردشگران قابل مشاهده بود. معمار چینی-آمریکایی، ایئو مینگ پی، این ورودی باشکوه را ایجاد کرد و چیدمان موزه را اصلاح کرد و فروشگاه‌ها، کافه‌ها و امکانات دیگر را به آن اضافه کرد. هرم ساخته شده از هرم بزرگ جیزه الهام گرفته شده است. در 29 مارس 1989 افتتاح شد.

چند نکته برای لذت بردن از بازدید خود از موزه لوور

به ما اعتماد کنید، بهتر است برای لذت بردن از بازدید خود از لوور آماده باشید. در واقع، این بزرگترین موزه در جهان است. آیا نمی دانید موزه لوور چقدر بزرگ است؟ خوب، بیش از 15 هکتار وسعت دارد، بنابراین بهتر است قبل از رسیدن به آنجا چند یادداشت و یک نقشه بردارید!

تیم لوور برای آن برنامه ریزی کرده است و می توانید نقشه موزه را در برنامه آنها دانلود کنید. بهتر است قبل از اینکه فرصتی برای خوردن ساندویچ جامبون بور یا ماکارون داشته باشید، از گم شدن خودداری کنید!

برای جلوگیری از گذراندن زمان بیشتر در صف خرید بلیط نسبت به بازدید از آثار هنری، باید بلیط های الکترونیکی خود را از قبل خریداری کنید.

در حالی که ورود به موزه توسط هرم بسیار زیبا است، اگر از مرکز خرید Carrousel du Louvre وارد شوید در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

آخرین توصیه ما این است که در روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه های اول ماه از فرصت های افتتاحیه آخر شب استفاده کنید.

مونالیزا

لئوناردو داوینچی – 1503-5

Mona Lisa

Leonardo da Vinci – 1503-5

البته که باید مونالیزا را در صدر فهرست قرار می دادیم. این نقاشی که به خاطر لبخند معمایی اش معروف است، مشهورترین نقاشی در موزه لوور و جهان است. در سال 1518 توسط پادشاه فرانسوا اول خریداری شد. پادشاه فرانسوا اول مجذوب استعداد لئوناردو داوینچی بود و سالها حامی او بود. او حتی میزبان داوینچی در قلعه کلوس لوسه بود که بسیار نزدیک به قلعه سلطنتی آمبویز بود. این دو رابطه نزدیکی داشتند و یک گذرگاه زیرزمینی ارتباطی بین دو قلعه ایجاد کردند.

اما برگردیم به نقاشی. از اندازه مونالیزا تعجب نکنید. بسیار کوچکتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. و حتی اگر برای دیدن آن ممکن است مجبور شوید با گروهی از گردشگران بجنگید، ارزش دیدن را دارد!

موزه لوور

جشن عروسی در کانا

ورونز – 1563

The Wedding Feast At Cana

Veronese – 1563

پس از رفتن به سمت مونالیزا، بچرخید و جشن عروسی را در کانا ببینید.

این بزرگترین نقاشی در موزه لوور است، شش متر ارتفاع و ده متر عرض دارد! در ابتدا به منظور تزئین سفره خانه یک صومعه ونیزی بود.

این اثر هنری صحنه ای از کتاب مقدس را به تصویر می کشد که عیسی آب را به شراب تبدیل کرد. و مملو از جزئیات و شگفتی های زیادی است: بیش از 130 نفر به تصویر کشیده شده اند و ورونز خود را به عنوان یک موسیقیدان با تونیک سفید نقاشی کرده است. هنگام بازدید از نقاشی، ما شما را به چالش می کشیم تا موارد زیر را در داخل صحنه پیدا کنید: یک گربه بامزه، یک فرد کوچک که قناری در دست دارد و یک قصاب که گوشت را خرد می کند!

موزه لوور

تدریس خصوصی زبان انگلیسی با آلپیدا

 

تقدیس امپراتور ناپلئون و تاجگذاری امپراتور ژوزفین در 2 دسامبر 1804

نوشته ژاک لوئیس دیوید – 1806

The Consecration of the Emperor Napoleon and the Coronation of Empress Joséphine on December 2, 1804

By Jacques-Louis David – 1806

اگر برای آشنایی بیشتر با تاریخ فرانسه از لوور بازدید می‌کنید، «تقدیس» را باید ببینید. این نقاشی لحظه تاجگذاری ناپلئون همسرش ژوزفین امپراتور فرانسه را به تصویر می‌کشد، درست پس از اینکه تاج را از دستان پاپ گرفت و در سال 1804 تاجگذاری خود را به عنوان امپراتور فرانسه نشاند.

موزه لوور

 

قایق مدوسا

تئودور جریکو – 1819

The Raft Of Medusa

Théodore Géricault – 1819

تئودور ژریکو یکی از مشهورترین نقاشان رمانتیسیسم فرانسوی است و شخصیتی پرشور داشت.

این اثر هنری برای افراد ضعیف نیست. صحنه‌ای واقع‌گرایانه و غم‌انگیز از مردمی را به تصویر می‌کشد که پس از غرق شدن کشتی، درخواست کمک می‌کنند. قایق به گونه ای قرار گرفته است که تقریباً احساس می کنید خودتان روی آن ایستاده اید و امیدوار هستید که نجات پیدا کنید.

مدوسا یک ناوچه دریایی فرانسوی بود که در جنگ های ناپلئونی در اوایل قرن نوزدهم شرکت کرد. کشتی از این نبردها جان سالم به در برد اما در سال 1816 در راه استعمار سنگال سقوط کرد. تنها 10 نفر از حدود 150 نفر از غرق شدن کشتی جان سالم به در بردند.

موزه لوور

 

آزادی رهبری مردم

یوژن دلاکروا – 1830

Liberty Leading The People

Eugène Delacroix – 1830

آزادی رهبری مردم، انقلاب ژوئیه 1830 را به تصویر می کشد، زمان تعیین کننده ای در فرانسه.

در کنار ژریکو، دلاکروا یکی از نقاشان رمانتیک رمانتیسیسم فرانسوی است. او نوشت: “اگر نمی توانم برای کشورم بجنگم، برای آن نقاشی می کشم.” که این کار را انجام داد.

چهره مرکزی زن پرچمی را برافراشته و سرنیزه ای در دست دارد. در این صحنه، او نماینده آزادی است، رهبری مردم انقلاب ژوئیه، و تصویری قانع کننده از شعار فرانسه Liberté, Egalité, Fraternité  آزادی، برابری، برادری

این نقاشی الهام‌بخش مجسمه آزادی، ماریان (نماد فرانسه)، Les Misérables، مجسمه‌ای در Place de la Nation در پاریس و حتی به جلد آلبوم Viva La Vida از Coldplay شده است!

موزه لوور

 

پیروزی بالدار ساموتراس

ناشناخته – 190 قبل از میلاد

The Winged Victory of Samothrace

Unknown – 190 BC

«پیروزی بالدار ساموتراس» که در بالای پلکان عظیم قرار دارد، یکی از مشهورترین مجسمه‌های موزه لوور است.

در سال 1863 توسط Charles Champoiseau، یک دیپلمات فرانسوی و باستان شناس آماتور، در جزیره یونانی Samothrace کشف شد و اعتقاد بر این است که یک هدیه به خدایان بوده است. این یادبود الهه پیروزی است.

همانطور که خواهید دید، او سر خود را ندارد. علاوه بر این، هنگامی که مجسمه در سال 1866 وارد موزه شد، مجسمه نیم تنه یا بال نیز نداشت. به مرور زمان به آرامی بازسازی شد.

واقعیت جالب این است که بر مجسمه‌ساز فرانسوی آبل لافلور تأثیر گذاشت که جام جهانی فوتبال را در سال 1929 به تصویر کشید.

موزه لوور

 

بریم لوور!

آثار هنری ارائه شده در بالا فقط یک ذره کوچک از تمام زیبایی است که می توانید در موزه لوور ببینید. ما برای شما آرزوی دیداری دلپذیر داریم و از دور شدن از مسیرهای پیاده روی برای کشف بسیاری از شاهکارها دریغ نکنید!

دیدگاه ها بسته شده اند.