کتاب آلمانی آلپیدا

بهترین کتاب برای یادگیری آلمانی

تاثیر خواندن کتاب در یادگیری آلمانی

بسیاری از افراد صاحب نظر معتقد هستند که برای یادگیری آلمانی بایستی خود را در معرض این زبان قرار دهید. گفتگوهای عامیانه و زندگی در میان کسانی که به زبان آلمانی صحبت می کنند، بهترین و سریع ترین راه برای یادگیری زبان آلمانی است. اما طبیعتا قرار گرفتن در چنین محیطی برای همین افراد مقدور نیست. یکی از بهترین راه های غرق شدن در مکالمات و کلمات آلمانی خواندن کتاب و رمان است.

همین حالا شروع کنید : تدریس خصوصی زبان آلمانی

خواندن کتاب تاثیر شگرفی در یادگیری آلمانی و گسترش دانش زبانی به لحاظ تسلط بر گرامر و واژگان دارد. اگر به تازگی یادگیری زبان آلمانی را آغاز کرده اید، خواندن داستان های کوتاه و آسان برای شما مناسب تر است. اما اگر سطح مهارت زبان آلمانی شما بالاتر می باشد، می توانید برای تقویت زبان خود کتاب ها و رمان های جذاب آلمانی را مطالعه نمایید. در این مطلب به معرفی چند عنوان از بهترین کتاب های آلمانی پرداخته ایم تا ضمن لذت بردن از محتوای کتاب ها، در افزایش سطح دانش زبانی خود نیز از آن ها کمک بگیرید.

برای این که یادگیری آلمانی از طریق خواندن کتاب پویا تر بوده و تأثیر گذارتر باشد، کتاب های دو زبانه با زبان آلمانی و انگلیسی را برای شما گردآوری و معرفی نموده ایم. در صورتی که سطح دانش زبانی شما چه در مورد زبان انگلیسی و چه در مورد زبان آلمانی، در حد متوسطی است به خوبی می توانید از کتاب های زیر بهره ببرید.

 

Der Fänger im Roggen کتابی معروف برای یادگیری آلمانی

رمان Der Fänger im Roggen کتاب جذابی است که اثر دیوید سلینجر بوده و در مورد نوجوانی هفده ساله به نام هولدن کالفیلد نوشته شده است. این رمان به زبان فارسی نیز ترجمه شده و می توانید آن را با نام کتاب ناطور دشت تهیه نمایید. کتاب ناطور دشت به پیگیری ماجراهایی می پردازد که برای شخصیت اصلی داستان اتفاق می افتد. دنبال کردن سیر داستان و بررسی جملات کتاب می تواند تمرکز و دقت شما را روی زبان آلمانی بیشتر کند. این کتاب با نام  The Catcher in the Ryeدر زبان انگلیسی شناخته می شود.

بیشتر بخوانید >> معرفی ترفندهای یادگیری انواع آرتیکل آلمانی

Tschick بهترین رمان برای یادگیری آلمانی

می توان گفت یکی از بهترین کتاب ها برای یادگیری آلمانی کتاب چیک است. این کتاب اثر ولفگانگ هرندورف است که با زبانی طنز و در ژانر کمدی نوشته شده است. رمان چیک داستان نوجوانانی است که دردها، ترس ها و شادمانی آن ها در داستان به خوبی به تصویر کشیده شده است. این کتاب توانست جوایز و افتخارات متعددی را از مراجع معتبر کسب کند. شروع ماجراجویی این نوجوانان با آغاز تعطیلات تابستانی همراه بوده و نویسنده با روایتی طنز و خنده دار روند بزرگ شدن آن ها را به نمایش می گذارد. فیلم خداحافظ برلین نیز اقتباسی زیبا از این رمان می باشد که روی پرده سینما به خوبی درخشیده است.

کتاب یادگیری آلمانی آلپیدا

So was von da

عبارت So was von da در واقع اصطلاحی است که در زبان محاوره آلمانی، برای زمانی بکار می رود که دقیقا به زمان حال توجه دارید. مانند همین جا، همین حالا. داستان این کتاب مربوط به جشن سال نو در هامبورگ است، که اسکار قصد دارد مهمانی را در یک باشگاه برگزار کند. در حالی که این فرد به یک دلال مبلغی پول نیز بدهکار می باشد. این رمان جذاب توسط یک روزنامه نگار آلمانی به نام Tino Hanekamp به رشته تحریر در آمده است.

Herr Lehmann

کتاب Herr Lehmann یکی دیگر از کتاب های مناسب برای یادگیری آلمانی است. این کتاب اولین اثر Sven Regener می باشد. وی بنیان گذار و خواننده گروه موسیقی Element of crime در آلمان است. محل وقوع داستان در این کتاب برلین کروزبرگ می باشد. شهری که فردی به نام Lethargic Lehmann در سال 1989 در آن روزگار می گذراند. این فرد در یک بار، کار می کند و مشروب می فروشد. اما دقیقا قبل از این که پا به سن سی سالگی بگذارد، زندگی اش دچار دگرگونی می شود. لازم به ذکر است که خوانش این کتاب توسط نویسنده آن نیز منتشر گردیده است.

بیشتر بخوانید >> 7 اپلیکیشن برتر آموزش زبان آلمانی 

Dorfpunks

کتاب Dorfpunks به نویسندگی Rocko Schamoni ماجرای بزرگ شدن کودکی را روایت می کند، که در یکی از شهرهای کوچک آلمان زندگی می کند. شهری کوچک و کسالت بار که با ورود جوانی ولگرد به شهر، ماجراهای این کتاب به اوج خود می رسند. این کتاب گرچه کتاب چندان معروفی نیست. اما متن و نوشتار آن به گونه ای است که کتاب را برای یادگیری آلمانی مناسب می سازد.

Er ist wieder da

از دیگر کتاب هایی که می توان برای یادگیری آلمانی به آن اشاره داشت کتاب Er ist wieder da است. نویسنده این کتاب Timur Vermes است که قصه بازگشت آدولف هیتلر را، پس از گذشت مدت زمانی به طول 66 سال روایت می کند. منتقدان، این رمان را داستانی فراتر از یک طنز سیاسی معرفی نموده اند. نویسنده در این داستان به خوبی، عوام فریبی ها و سوء استفاده از مقام برای رسیدن به مقاصد شخصی را به تصویر می کشد. در مورد داستان این کتاب، در سینمای آلمان فیلمی ساخته شده است که در حین خواندن این رمان می توانید از تماشای آن نیز لذت ببرید.

Faserland

Faserland اثر موفق و مدرنی است که برای یادگیری زبان آلمانی کمک بسیار زیادی به شما خواهد نمود. این رمان توسط نویسنده ای به نام Christian Kracht نوشته شده است. داستان این رمان در دهه هشتاد اتفاق می افتد و سقوط آن دوران را به نمایش می گذارد. در واقع این داستان سیر غم انگیزی در روزهای سیاه آلمان می باشد. این رمان توانسته است تشویق و تحسین منتقدین زیادی را برانگیزد. در طول خواندن رمان ممکن است افراط و تفریط هایی که نویسنده در روایت داستان به کار می گیرد، شما را به یاد Less Than Zero بیندازد.

یادگیری کتاب آلمانی آلپیدا

Rohstoff کتابی طنز برای یادگیری آلمانی

یادگیری آلمانی با چاشنی طنز می تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. Rohstoff کتابی است که در ژانر طنز نوشته شده و داستانی صادقانه و فوق العاده را تعریف می کند. در این کتاب Jörg Fauser در مورد تجربیاتی که از سوء مصرف مواد مخدر، الکل و تجربیات خطرناک دیگری که در زندگی داشته است می نویسد.

Der Richter und sein Henker

رمان Der Richter und sein Henker داستان جنایی است که توسط نویسنده ای سوئیسی، به نام Friedrich Dürrenmatt نوشته شده است. در واقع این کتاب یک رمان پلیسی کلاسیک است که در مورد قتلی نوشته شده، که در چهل سال قبل اتفاق افتاده است. نسخه به روز شده این کتاب با ترجمه انگلیسی به گونه ای است که می تواند آن را به یک منبع عالی برای یادگیری آلمانی تبدیل کند.

بهترین موسسه تدریس خصوصی زبان آلمانی : آلپیدا

یادگیری آلمانی با 101 مکالمه به زبان آلمانی ساده

تکرار مکالمات در یادگیری آلمانی نقش مهمی ایفا می کند. کتاب Conversations in Simple German در مورد دو دوست به نام های سیلک و جولیا نوشته شده است. آن ها در حالی که در بازار عتیقه فروشی برلین سرگردان هستند، به نقاشی های ارزشمند هنرمندی به نام Albrecht Dürer که قبلا دزدیده شده اند برمی خورند. این دو نفر تحقیق بزرگی را آغاز می کنند که آن ها را در مقابل پلیس برلین، دزدان هنر و همچنین جمعی مخوف و مرموز قرار می دهد. مطالعه گفتگوها و اتفاقات این کتاب می تواند، تاثیر بسیار خوبی بر روی یادگیری زبان آلمانی شما داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.