تدریس خصوصی زبان دانمارکی

” آموزش مکالمه 100% تضمینی در کوتاهترین زمان ممکن “

آموزش خصوصی زبان دانمارکی | کلاس آنلاین دانمارکی | استاد خصوصی دانمارکی

” شهریه به صورت کاملا اقساطی “

اگر به دنبال یک موسسه معتبر دارای سابقه عالی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی می‌گردید، آلپیدا پاسخ تمام جستجوهای شما خواهد بود.

با تیمی متشکل از بهترین اساتید ایران مفتخریم که توانسته ایم در طی سالها اعتماد هزاران زبان‌آموز را به دست آوریم.

شما برای یادگیری زبان دانمارکی و دسترسی به اساتید برتر ایران و دریافت آموزش از هر نقطه از جهان کافی است تا با ما در تماس باشید.

استاد زبان دانمارکی در آلپیدا دارای سابقه تدریس زبان دانمارکی، تحصیلات آکادمیک مرتبط و یا تجربه زندگی در کشور دانمارک می‌باشد.

شما می‌توانید در کلاس‌های متفاوت با توجه به بازه زمانی خودتان شرکت نمایید. کلاس ها به صورت نیمه فشرده و فشرده نیز برای افرادی که نیاز به یادگیری در یک زمان کوتاه را دارند برگزار می‌شود.

در صورتی که امکان کلاس حضوری برایتان مویثر نباشد اصلا نگران نباشید. انواع کلاس آنلاین زبان دانمارکی به توجه به نیاز شما و از طریق اینترنت به صورت زنده -Live- برگزار می‌گردد.

موسسه زبان های خارجه Alpida میتواند کلاس های شما را در آموزشگاه ، منزل و حتی محل کار شما برگزار کند.

در این آموزشگاه 4 مهارت اصلی یادگیری زبان مورد توجه است و زبان آموز می تواند در کنار فن مکالمه دیگر مهارت های یادگیری زبان خود را نیز به حد عالی برساند.

موسسه زبان های خارجه Alpida با توجه به اهداف زبان آموزان، اساتید خود را معرفی کرده و بهترین متد آموزشی را ارائه می کند تا زبان آموز محترم در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند زبان دانمارکی را فرا بگیرد.

برخی خدمات ویژه آموزشگاه :

  • آموزش مکالمه تضمینی
  • دوره های ویژه مخصوص شاغلین ، پزشکان و مهندسین ، مسافرین و مهاجرین ، بانوان خانه دار و کودکان حتی در منزل و محل کارتان
  • اعزام مجرب ترین اساتید خانم و آقا به سرتاسر تهران
  • پشتیبانی و پیگیری مستمر توسط سوپروایزر آموزشگاه در طول دوره آموزشی شما
  • پرداخت اقساطی شهریه تا پایان دوره آموزشی
  • در صورت حضور دو نفر در کلاس نفر دوم به صورت رایگان خواهد بود
  • بررسی روند پیشرفت آموزشی زبان آموز توسط اساتید و آموزشگاه
  • دوره های ویژه فشرده از پایه تا پیشرفته

آموزشگاه زبان های خارجه Alpida  به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاسهای زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های مطروحه توسط شما برگزار خواهد کرد .

آموزشگاه  زبان های خارجه Alpida  توانسته است در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان دانمارکی، انگلیسی، آلمانی ، فرانسه و دیگر زبانهای دنیا به صورت خصوصی و کاملا تضمینی ، رضایت زبان آموزان خود را جلب کند

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید