یادگیری زبان جدید بصورت رایگان

یادگیری زبان جدید بصورت رایگان

چگونه یادگیری زبان جدید بصورت رایگان را شروع کنیم

آیا می دانید چگونه یادگیری زبان جدید بصورت رایگان را آغاز کنید؟ تو خوش شانسی! در این مقاله، می‌خواهیم در مورد راه‌های متعددی که می‌توانید بدون پرداخت هزینه، سفر یادگیری زبان خود را شروع یا ادامه دهید، صحبت کنیم. از برنامه‌ها و مدرس های زبان گرفته تا برنامه‌های تلویزیونی و YouTube، مطمئناً استراتژی‌ای را پیدا می‌کنید که برای شما کارآمد باشد تا بتوانید هر زبانی را به صورت رایگان به خود آموزش دهید.

در این مقاله می خوانید :

  • نحوه یادگیری رایگان زبان اسپانیایی
  • منابعی برای یادگیری رایگان زبان فرانسه
  • ایده هایی برای یادگیری رایگان زبان انگلیسی
  • راه های یادگیری رایگان زبان آلمانی

تدریس خصوصی زبان با آلپیدا

نحوه یادگیری رایگان زبان اسپانیایی

یادگیری زبان اسپانیایی بصورت رایگان

یک فیلم یا برنامه تلویزیونی تماشا کنید

آیا می توان سرگرمی و یادگیری زبان را با هم ترکیب کنید؟ البته! با تماشای فیلم یادگیری زبان جدید بصورت رایگان را شروع کنید. فیلم‌های رنگارنگ کارگردان پدرو آلمودوار را تماشا کنید یا اگر به دنبال سریال تلویزیونی هستید، «والریا» را که در مادرید اتفاق می‌افتد، امتحان کنید، یا کمدی سیاه مکزیکی La Casa de las Flores را امتحان کنید. نمایش‌های زیادی وجود دارد که هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی را نیز شامل می‌شوند، مانند Narcos و White Lines.

گوش دادن به پادکست

اگر مبتدی هستید، حتما استفاده از پادکست را برای شروع یادگیری امتحان کنید که پشیمان نمی شوید. پادکست ها روشی عالی برای تمرین مهارت های شنیداری شما به صورت رایگان هستند. با «News in Slow Spanish» از آنچه در جهان می گذرد مطلع شوید یا با «Notes in Spanish» به مکالمات ساده اسپانیایی گوش دهید. برای یادگیری زبان اسپانیایی مکزیکی، “Doorway to Mexico” را بررسی کنید.

 

بیشتر بخوانید >> 9 راه برای گفتن “باحال” در اسپانیایی

 

از یک برنامه رایگان استفاده کنید

واژگان اسپانیایی خود را با سرعت دلخواه خود با اپلیکیشنی مانند Anki که از تکرار فاصله دار برای به خاطر سپردن کلمات جدید استفاده می کند، بسازید. Cudu برنامه ای است که می توانید از آن برای تمرین مکالمات روزانه به زبان اسپانیایی به صورت متنی استفاده کنید.

 

یک شریک مکالمه زبان پیدا کنید

انجام یک تبادل  و مکالمه زبان پشت سر هم یک راه عالی برای یادگیری رایگان یک زبان جدید است. برای یافتن یک پارتنر آنلاین به Idyoma یا Tandem نگاهی بیندازید. اگر می‌خواهید شخصاً با شخصی ملاقات کنید، Bumble BFF را بررسی کنید تا با فردی آشنا شوید که علایق مشابهی با شما دارد و فقط فردی را پیدا کنید که با او چت کنید یا به یک قرار بروید.

یک مهارت در زبان اسپانیایی بیاموزید

اگر می خواهید یادگیری زبان را با یادگیری مهارت دیگری ترکیب کنید، به دنبال چیزی خاص فرهنگ باشید و ویدیوهای YouTube را به زبان اسپانیایی بیابید تا به شما آموزش دهند. ممکن است بخواهید رقص فلامنکو یا طبخ غذاهای آمریکای لاتین مانند arepas  یا empanadas را یاد بگیرید.

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی با آلپیدا

 

منابعی برای یادگیری رایگان فرانسه

یادگیری زبان فرانسه بصورت رایگان

لذت بردن از یک برنامه تلویزیونی فرانسوی

یکی از راههای یادگیری زبان جدید بصورت رایگان فیلم است. فرانسه به خاطر سینمای عالی‌اش معروف است، اما در سال‌های اخیر، سریال‌های تلویزیونی آن تا حدودی به لطف نت‌فلیکس، مخاطبان بیشتری را جذب کرده است. اگر به برنامه های جنایی علاقه دارید، برنامه «Lupin» را دنبال کنید یا اگر کمی کمدی را ترجیح می دهید، Dix pour cent یا rom-com “Plan Coeur” را امتحان کنید. در صورت نیاز، زیرنویس فرانسوی را قرار دهید و یک دفترچه یادداشت برای نوشتن عبارات جدید در کنار خود داشته باشید.

به پادکست گوش دهید

به دنبال تمرین گوش دادن listening  هستید؟ یک پادکست به زبان فرانسوی را امتحان کنید. می‌توانید با گوش دادن به پادکست‌های چهار دقیقه‌ای Daily French Pod  قبل از رفتن به Inner French  شروع کنید، جایی که به صحبت‌های لذت‌بخش هوگو در مورد امور جاری در فرانسه گوش خواهید داد. اگر واقعاً می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید، آهنگ Sur La Route را بشنوید و جولی گاکن را در سراسر فرانسه دنبال کنید.

بیشتر بخوانید >> یادگیری زبان فرانسه با آهنگ Je t’aime

یک اپلیکیشن رایگان را امتحان کنید

بسیاری از برنامه های رایگان عالی برای کمک به یادگیری زبان فرانسه وجود دارد، به خصوص اگر می خواهید روی واژگان تمرکز کنید. برای فلش کارت های دیجیتالی، Memrise یا Drops را که از نظر بصری نیز زیبا هستند دانلود کنید. اگر به دنبال یک فرهنگ لغت هستید، Linguee را دانلود کنید و میلیون‌ها کلمه و عبارت را در متن ببینید.

کسی را پیدا کنید که با او تمرین کنید

آیا کسی هست که بخواهد به صورت رایگان با شما فرانسوی صحبت کند؟ قطعا، اگر در جای درست نگاه کنید. تعداد زیادی فرانسوی زبان مادری وجود دارند که در حال یادگیری زبان های دیگر هستند و دوست دارند با شما تبادل زبان رایگان انجام دهند. در Interpals، افرادی را خواهید یافت که می خواهند با شما چت کنند یا اگر می خواهید مهارت های نوشتاری خود را تمرین کنید، دوست نوشتاری شما شوند. اگر در فرانسه هستید، به وب سایت Alliance française نگاهی بیندازید، زیرا آنها گاهی اوقات جلسات فرهنگی را برای همه ارائه می دهند.

یک دستور غذای فرانسوی بپزید

از آنجایی که فرانسه به خاطر غذاهایش نیز بسیار مشهور است، ممکن است بخواهید یک دستور پخت را به زبان فرانسوی امتحان کنید (اگر مبتدی هستید، نتایج ممکن است کمی به درد بخورد یا بخشی از کلمات و جملات از دست برود). با چیزی آسان مانند راتاتویی شروع کنید و زمانی که کمی پیشرفت کردید، سوفله را امتحان کنید.

 

تدریس خصوصی زبان فرانسه با آلپیدا

ایده هایی برای یادگیری رایگان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی بصورت رایگان

تلویزیون و فیلم تماشا کنید

در هر کجای دنیا که باشید، احتمالاً برنامه های تلویزیونی را به زبان انگلیسی تماشا کرده اید. اگر می توانید سعی کنید دوبله را خاموش کنید و به زبان انگلیسی بدون زیرنویس تماشا کنید. در غیر این صورت، به یک سرویس استریم مراجعه کنید. اگر به دنبال چیزی بسیار نزدیک به بریتانیایی هستید، «The Crown» را ببینید و درباره خانواده سلطنتی بدانید یا یکی از درام‌های پلیسی بسیار عالی مانند «Line of Duty» را تماشا کنید.

فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی زیادی وجود دارند که در ایالات متحده ساخته می شوند، سخت است بدانید از کجا شروع کنید، اما «Breaking Bad» و «The Sopranos» اغلب به عنوان بهترین برنامه‌های تلویزیونی تمام دوران انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید >> اصطلاحات کاربردی انگلیسی

یک موسیقی یا پادکست بگذارید

موسیقی انگلیسی زبان نیز تقریباً در همه جا نفوذ کرده است. آهنگ‌های بیتلز اغلب متن‌های نسبتاً ساده‌ای دارند، اما حد و مرز آن تا آسمان است، بنابراین برای یک راه رایگان برای یادگیری این زبان جدید، گوش دادن به هنرمند مورد علاقه‌تان است. اگر می‌خواهید کودکان را سرگرم کنید و همزمان یک زبان بیاموزید، The Wiggles استرالیا را ببینید (اگر آهنگ‌ها در ذهنتان گیر کرد، ما را سرزنش نکنید!).

به یک جلسه بروید یا یک برنامه دانلود کنید

در اکثر شهرهای بزرگ در سراسر جهان، چه در کشورهای انگلیسی زبان باشید و چه نباشید، احتمالاً می‌توانید جلساتی برای گپ زدن با افرادی پیدا کنید که همسو با علایق شما هستند. برای پیدا کردن گروهی از افرادی که علایق مشترک شما را دارند، Meetup را بررسی کنید. اگر ترجیح می دهید با شخصی به صورت مجازی ملاقات کنید، برنامه HelloTalk را دانلود کنید و افراد بومی را برای تمرین در سراسر جهان پیدا کنید.

در ویدیوهای یوتیوب حسابی بگردید

میلیون‌ها، حتی میلیاردها کانال یوتیوب به زبان انگلیسی وجود دارد، بنابراین به هر کاری که علاقه دارید، کانالی برای تماشا پیدا خواهید کرد. بیایید روی کانال هایی که به طور خاص برای کمک به یادگیری زبان انگلیسی در اینجا طراحی شده اند تمرکز کنیم. BBC Learning English هر روز یک درس جدید منتشر می کند و موضوعات شامل داستان های خبری، تلفظ و دستور زبان است. همه چیز، اساسا در این کانال وجود دارد. اگر ترجیح می دهید انگلیسی آمریکایی را یاد بگیرید، به کانال مشابه VOA Learning English نگاهی بیندازید. و کانادا را فراموش نکنیم! ویدیوهای باب کانادایی به شما کمک می کند تا در مورد طیف وسیعی از موضوعات روزمره به زبان انگلیسی صحبت کنید.

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی با آلپیدا

راه های یادگیری رایگان زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی بصورت رایگان

تلویزیون آلمان را کشف کنید

برنامه‌های تلویزیونی آلمانی به اندازه همتایان فرانسوی یا اسپانیایی خود به مخاطبان زیادی دست پیدا نکرده‌اند، اما این دلیل بیشتری برای جلوتر رفتن و شروع تماشای آنها قبل از دیگران است. با Babylon Berlin  طعم وایمار آلمان را بچشید یا با Deutschland 83  به دهه 80 سفر کنید. اگر می‌خواهید حتی بیشتر به گذشته برگردید، مینی سریال Charité  را تماشا کنید و در حالی که پیشرفت‌های پزشکی با سرعت انجام می‌شود، پرستاری را در بیمارستان قرن نوزدهمی برلین دنبال کنید.

پادکست را امتحان کنید

سرنخ های بصری را با پادکست حذف کنید. Coffee Break German  به طور خاص برای مبتدیان طراحی شده است، اما اگر پیشرفته تر هستید، می توانید به هر چیزی گوش دهید. پادکست های دویچه وله را بررسی کنید تا در جریان امور جاری آلمان باشید یا برای خنده به Gemischtes Hack  گوش دهید.

بیشتر بخوانید >> 7 اپلیکیشن برتر آموزش زبان آلمانی

با یک اپلیکیشن به یادگیری ادامه دهید

اگر برای کامل کردن دستور زبان آلمانی به تمرین نیاز دارید، Lingvist را امتحان کنید، اپلیکیشنی که به شما کمک می‌کند دایره واژگان خود را در جملات صحیح گرامری گسترش دهید. به تمرین گرامر بیشتری نیاز دارید؟ برنامه DerDieDas به شما امکان می دهد هر اسمی را وارد کنید و به شما نشان می دهد که کدام آرتیکل با آن همراه است. برای تمرین مکالمه، یک شریک بومی زبان با Speaky پیدا کنید.

این کانال های یوتیوب را بررسی کنید

YouTube دارای محتوای زیادی است که به شما در یادگیری آلمانی کمک می کند. اگر می‌خواهید درس‌های سرگرم‌کننده آلمانی را در YouTube تماشا کنید و آلمانی را به روشی غیرآلمانی بیاموزید عبارت Learn German with Anja را جستجو کنید.

Goethe-Institut ویدیوهای زیادی درباره آلمان و یادگیری زبان آلمانی دارد – می توانید با مجموعه Deutsch lernen in Deutschland  شروع کنید. اگر شما یک زبان آموز پیشرفته هستید، کمدین محبوب Phil Laude را بررسی کنید.

برای یادگیری رایگان زبان آماده اید؟

اکنون می دانید چگونه یک زبان جدید را به صورت رایگان یاد بگیرید، منتظر چه چیزی هستید؟ با گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود، غرق شدن در یک برنامه تلویزیونی عالی یا تلاش برای پیروی از دستور العمل به زبان مقصد، می توانید هر زبانی را بدون پرداخت یک ریال بیاموزید. اگر آماده انجام این کار بصورت پیشرفته تر هستید، در یک کلاس با آلپیدا ثبت نام کنید و آلمانی را با یک مدرس حرفه ای یاد بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده اند.