آموزش آنلاین زبان انگلیسی

استاد آنلاین زبان انگلیسی هم اکنون آسانتر از همیشه در  دسترس تمامی زبان‌آموزان و علاقمندان به فراگیری زبان انگلیسی در سراسر جهان قرار دارد.

اساتید برجسته و مطرح در آموزش آنلاین زبان انگلیسی می توانند به شما کمک کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن به سطح زبان مد نظر خود برسید. آموزش آنلاین انگلیسی این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد به دلیل مشغله فراوان این نوع از آموزش را ترجیح می دهند.

برای مشاهده استادهای آموزش آنلاین زبان انگلیسی ما بر روی دکمه یا تصویر زیر

کلیک کنید

English-Teachers

✅ تدریس زبان انگلیسی آنلاین  این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید نکات و ضروریات مرتبط با این زبان را به صورت دقیق، کاربردی و اصولی در کلاس آنلاین زبان انگلیسی فرا بگیرید.

⭐ شما اگر احساس می‌کنید نیاز دارید تا در بحث مکالمه زبان انگلیسی (Conversation) نیز پیشرفت داشته باشید، آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی نیز برای تقویت سطح مکالمه بسیار مفید است. همچنین شما به راحتی می‌توانید مکالمه آنلاین زبان انگلیسی را از طریق صحبت با استاد و همکلاسی‌های خود  تمرین کرده و یاد بگیرید.

✅ در  کلاس آنلاین زبان انگلیسی شما مانند کلاس‌های حضوری زبان و حتی بهتر از آن تمام مطالب و مباحث را فرا خواهید گرفت و   تجربه مناسبی را از   آموزش آنلاین زبان انگلیسی بدست خواهید آورد. 

⭐ آموزش آنلاین انگلیسی به شما کمک خواهد کرد تا بدون دغدغه رفت و آمد و صرف هزینه، وقت و زمان  برای رسیدن به کلاس زبان خودتان، تنها با چند کلیک سر کلاس خود حاضر شوید. 

✅ اگر استاد آنلاین زبان انگلیسی هستید و علاقمند به تدریس زبان انگلیسی آنلاین هستید، به‌راحتی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده در سایت با ما در تماس باشید. 

کلاس آنلاین انگلیسی
متد آموزشی بر اساس نیاز زبان آموز

انتخاب متد آموزشی بر اساس نیاز زبان‌آموز

ایجاد آمادگی برای دریافت مدرک‌های بین‌المللی معتبر

ایجاد آمادگی برای دریافت مدرک‌های بین‌المللی معتبر

ارتقاء سطح زبان آموزان در مدت زمان کوتاه

ارتقاء سطح زبان آموزان در مدت زمان کوتاه

تعیین سطح به صورت آنلاین و رایگان توسط استاد زبان

تعیین سطح به صورت آنلاین و رایگان توسط استاد زبان

برگزاری کلاس ها به صورت مکالمه محور برای تمامی سنین

برگزاری کلاس ها به صورت مکالمه محور برای تمامی سنین

کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

دوره آنلاین آموزش زبان

🔴 دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین، به صورت ویژه برای شما عزیزان ایجاد شده است تا بتوانید بهترین خروجی را از زمان خود داشته باشید. دوره ها به صورت از پیش ضبط شده نیستند و شما به صورت زنده (Live) از طریق اینترنت با استاد زبان انگلیسی و سایر دانش‌آموزان در ارتباط خواهید بود.

🔵 آموزش مجازی زبان انگلیسی آلپیدا یکی از پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین دوره‌های موجود است. در واقع، به گونه‌ای طراحی شده است که زبان‌آموزان می‌توانند مانند کلاس‌های حضوری، آموزش‌های بسیار موثر و مفیدی را تجربه کنند.

🔴 کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی آلپیدا با استفاده از نرم‌افزاری که به شما معرفی می‌شود به صورت کاملا اختصاصی برای آموزش‌ زبان طراحی شده و در دسترس قرار گرفته است.

🔵 امکان انجام کار گروهی و دو نفره وجود خواهد داشت. دانش‌آموزان می‌توانند به صورت گروهی یا دو نفره با هم مکالمه کنند و تمرینات را انجام دهند.

🔴 در این نرم‌افزار، دانش‌آموزان همزمان تصویر و صدای استاد را دارند و به راحتی می‌توانند در مباحث کلاس حضور داشته باشند و مکالمه‌ی آن‌ها به سرعت پیشرفت کند.

🔵 همچنین، تخته سفید مجازی در اختیار همگان قرار دارد که می‌توانند از آن استفاده کنند.

🔴 کلاس‌های آنلاین مکالمه زبان انگلیسی آلپیدا به دو صورت ترمیک و خصوصی برگزار می‌شوند. تاکید اصلی این کلاس‌ها بر روی تقویت مکالمه زبان‌آموزان است.

🔵 کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین به صورت کاملا تعاملی هستند و هیچ محدودیتی برای استادان و زبان‌آموزان در پرسش و پاسخ، پخش فایل‌های صوتی و تصویری و … وجود ندارد.

🔴 زبان‌آموزان در طول ترم همیشه توسط پشتیبان آموزشی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند و می‌توانند به صورت رایگان از پشتیبان خود مشاوره بگیرند.

کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

آن دست از عزیزان که فوریت در یادگیری زبان داشته و یا قصد مهاجرت دارند می توانند از امکان کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی بهره‌مند شوند. در این نوع از کلاس، استاد خصوصی انگلیسی مانند همان کلاس خصوصی زبان انگلیسی همیشگی و بهتر از آن به صورت آنلاین به آموزش زبان به شما می‌پردازد.

اگر با خود می‌پرسید که آیا نیاز به استفاده از تدریس خصوصی انگلیسی دارید یا خیر می‌توانید به پیشینه خود در یادگیری انگلیسی و سرعت یادگیریتان نسبت به فوریت و خط زمانی ضروری خود نگاهی بیاندازید.

کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برگزار شده توسط آلپیدا به شما این اطمینان را خواهد داد که بتوانید تجربه مناسبی از خروجی بدست آمده داشته باشید. می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا به شما استاد خصوصی انگلیسی از برترین اساتید ابران را معرفی نماییم تا بهترین کلاس خصوصی زبان انگلیسی ممکن را تجربه نمایید.

توجه داشته باشید که استاد خصوصی زبان انگلیسی تمام تجربیات خود را در کنار تمامی نکات مهم در یادگیری زبان را به شما منتقل خواهد کرد تا تجربه موفق و مد نظرتان را از کلاس خصوصی انگلیسی داشته باشید.


اگر استاد خصوصی زبان انگلیسی هستید و علاقمند به تدریس خصوصی انگلیسی می‌باشید می‌توانید برای شروع همکاری خود با آلپیدا با ما در ارتباط باشید.

یادگیری زبان انگلیسی کلاس آنلاین

شما عزیزان می‌توانید برای استفاده از جلسه آموزشی معلم زبان انلاین رایگان به پلتفرم آموزش آنلاین ما به نام لینگووی مراجعه نمایید.

جلسات رایگان به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید تصمیم قطعی خود را برای ادامه مسیر یادگیری اتخاذ نمایید.

 بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان یک سوال کلی است و مانند بسیاری از چیزهای دیگر این مورد نیز می‌تواند نسبی باشد. با توجه به اهداف یادگیری شما مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و غیره، بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان برای شما می‌تواند متفاوت باشد.

بهترین کلاس زبان آنلاین باید شامل موارد زیر باشد:

  • تجربه بالای اساتیدی که کلاس‌ها را برگزار می‌کنند.
  • کیفیت پلتفرم مورد استفاده برای برگزاری کلاس ها
  • بر اساس سطح، نیاز و اهداف شما روند آموزش تعیین شود.
  • دوره ها به صورت مکالمه محور باشد تا دغدغه یادگیری گرامر به حداقل برسد.
  • در مدت زمان کوتاه بتوانید به سطوج بالاتری از تسلط به زبان انگلیسی دست پیدا کنید.
  • با توجه به اینکه مدارک داخلی اعتبار لازم را ندارند، آموزشگاهی که شما را به خوبی برای آزمون‌های بین‌المللی و دریافت مدارک معتبر آنها آماده می‌کند بهترین حالت است.

با توجه به اینکه پلتفرم ما تمام موارد فوق را دارا می‌باشد می‌توانید با خیال راحت نسبت به یادگیری و شروع کلاس‌های خود اقدام نمایید.