تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

 آموزش خصوصی زبان اسپانیایی در کوتاه ترین زمان ممکن 

موسسه آموزش زبان Alpida دارای سالها تجربه همراه با سوابق موفق در سطح ایران است. آلپیدا در زمینه تدریس خصوصی زبان اسپانیایی انواع کلاس ها را برگزار می‌نماید.

انواع کلاس خصوصی اسپانیایی به صورت عادی، نیمه فشرده، فشرده، ویژه کسب و کار، برای مکالمه و غیره در موسسه برگزار می‌گردد.

شما می‌توانید برای تمامی رده‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان به آموزش خصوصی زبان اسپانیایی دسترسی داشته باشید.

کادر اساتید با تجربه و دارای تحصیلات مرتبط با زبان اسپانیایی و یا تحصیلکرده در این کشور زبان آموزان را برای انواع آزمون DELE ،CELU  ،IELE و غیره آماده می‌نمایند.

امکان برگزاری انواع کلاس آنلاین اسپانیایی نیز برای شما عزیزان فراهم آمده است.

استاد خصوصی زبان اسپانیایی با استفاده از روش‌ها و متد روز آموزشی در سطح بین‌المللی که مورد تایید کشور اسپانیا می‌باشد، روند تدریس را انجام می‌دهد.

هر 4 مهارت اصلی مورد نیاز برای یادگیری هر زبانی از جمله زبان اسپانیایی شامل Escribir (نوشتن), leer (خواندن), escuchar (گوش دادن), hablar (صحبت کردن) در روند آموزش مورد توجه قرار دارد.

تدریس خصوصی اسپانیایی کمک می‌کند تا زبان آموزان در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند زبان اسپانیایی را فرا بگیرند.

آموزش خصوصی زبان اسپانیایی

درباره آموزش خصوصی زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی جزء سه زبان برتر دنیا است که بعد از چینی ماندارین و انگلیسی دارای بیشترین گویشور در سطح جهان می‌باشد. این زبان زیبا و جذاب مشخصا تنها در کشور اسپانیا کاربرد ندارد. اسپانیایی در بیش از بیست کشور جهان و اغلب در آمریکای مرکزی و جنوبی زبان رسمی و مرسومی می‌باشد.

بیش از 470 میلیون نفر در سراسر دنیا زبان اسپانیایی زبان مادری‌شان می‌باشد. 90 میلیون نفر نیز از زبان اسپانیایی به عنوان زبان دوم استفاده می‌کنند که آمار را به 560 میلیون نفر ارتقاء می‌دهد.

در اتحادیه اروپا و سازمان‌های ایالتی آمریکا از زبان اسپانیایی استفاده شده و به عنوان یکی از شش زبان رسمی ملل متحد نیز به شمار می‌آید. همچنین به عنوان زبان بسیار مهم و مورد استفاده در تجارت بین المللی شناخته می‌شود.

تدریس خصوصی اسپانیایی به شما کمک خواهد کرد تا در مدت زمان کوتاه تری نسبت به طی کردن کلاس های عمومی سطح زبان خود را ارتقاء بدهید. به همین دلیل است که به عزیزانی که دارای برنامه زمانی فشرده و مهلت کم تا زمان مهاجرت خود هستند،  استفاده از خدمت تدریس خصوصی زبان اسپانیایی توصیه می‌شود.

کلاس خصوصی اسپانیایی در آلپیدا به صورت حضوری و آنلاین با توجه به زمانبندی اعلام شده از طرف شما برگزار خواهد شد.

امکان برگزاری کلاس خصوصی آنلاین زبان اسپانیایی به شما این امکان را می‌دهد که از هر نقطه از ایران و جهان که باشید بتوانید روند یادگیری خود را ادامه بدهید.

استاد خصوصی زبان اسپانیایی در آلپیدا تایید شده توسط موسسه و دارای سابقه تدریس مرتبط و تجربه مناسب برای استفاده از روش‌ها و ایزارهای نوین آموزشی می‌باشد.

آموزش خصوصی زبان اسپانیایی با توجه به چارت و روند استاندارد بین المللی تعیین شده برای تدریس بوده و می‌توانید با خیال راحت از امکانات آموزشی ما بهره‌مند شوید.

در آزمون های بین المللی زبان اسپانیایی می توان به آزمون های DELE ،CELU ،SIELE اشاره کرد که آزمون DELE در 6 سطح (A1 تا C2) و آزمون CELU در سطوح B2 تا C1 و همچنین آزمون SIELE در سطوح A1 تا C1 برگزار می گردد . اساتید موسسه زبان های خارجی آلپیدا می تواند شما را برای آزمون های ذکر شده و همچنین دوره های مکالمه آماده کند.

کلاس های خصوصی زبان اسپانیایی می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر 4 مهارت اصلی زبان آموز، در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را برای زبان آموز محیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

برخی خدمات ویژه آموزشگاه آلپیدا

  • آموزش مکالمه را با کیفیت تضمینی دریافت نمایید.
  • دوره های ویژه مخصوص شاغلین، پزشکان و مهندسین، مسافرین و مهاجرین، بانوان خانه دار و کودکان حتی در منزل و محل کارتان
  • اعزام مجرب ترین اساتید خانم و آقا به سرتاسر تهران
  • پشتیبانی و پیگیری مستمر توسط سوپروایزر آموزشگاه در طول دوره آموزشی شما
  • پرداخت اقساطی شهریه تا پایان دوره آموزشی
  • در صورت حضور دو نفر در کلاس نفر دوم به صورت رایگان خواهد بود
  • بررسی روند پیشرفت آموزشی زبان آموز توسط اساتید و آموزشگاه
  • دوره های ویژه فشرده از پایه تا پیشرفته
کلاس خصوصی زبان اسپانیایی

آموزشگاه زبان های خارجه Alpida  به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاسهای زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های مطروحه توسط شما برگزار خواهد کرد.

 

چرا زبان اسپانیایی را یاد بگیریم؟

از آنجا که زبان اسپانیایی توسط حدود 500 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می شود، اسپانیایی سومین زبان محبوب پس از انگلیسی و چینو ماندارین است.

اسپانیایی در تعداد زیادی از کشورها در قاره های مختلف صحبت می شود. کشورهایی مانند: اسپانیا، ایالات متحده، ونزوئلا، آرژانتین، شیلی، گینه استوایی، فیلیپین، گواتمالا، هندوراس، نیکاراگوئه، کاستاریکا، اکوادور، پرو، مکزیک، کوبا، جمهوری دومینیکن، پورتوریکو، پاناما، کلمبیا، بولیوی، پاراگوئه و اروگوئه.

با بیش از 35 میلیون اسپانیایی زبان در ایالات متحده. زبان اسپانیایی در دنیای امروز اهمیت بیشتری پیدا کرده است. طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده، بیش از 1 نفر از هر 8 آمریکایی اسپانیایی تبار است و طبق گزارش USA Today، جمعیت اسپانیایی تبارها تا سال 2050 سه برابر خواهد شد. این بدان معناست که دانش شما از زبان اسپانیایی درهای مهم بسیاری را برای شما باز خواهد.

زبان اسپانیایی

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی را می‌توانید در آلپیدا هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین تجربه نمایید. در واقع تمام زمینه های لازم با بالاترین کیفیت و استاندارد فراهم شده است تا بتوانید بهترین کلاس خصوصی آنلاین زبان اسپانیایی را داشته باشید.

کلاس های خصوصی حضوری و آنلاین زبان اسپانیایی این امکان را به شما می‌دهد تا از در هر کجا جهان که باشید امکان تجربه آموزش خصوصی زبان اسپانیایی و کلاس آنلاین زبان اسپانیایی را بتوانید داشته باشید.

استاد خصوصی زبان اسپانیایی در آلپیدا مورد تایید موسسه بوده و دارای سابقه تدریس، تحصیلات مرتبط و یا تجربه زندگی در یک کشور اسپانیایی زبان می‌باشد. 

امکان انتخاب منعطف زمان و روزهای کلاس به شما این مزیت را می‌دهد تا به راحتی در برنامه ریزی خود کلاس خصوصی اسپانیایی را بگنجانید. 

اگر علاقمند به تدریس خصوصی اسپانیایی هستید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده در سایت با ما در تماس باشید.

سوالات متداول و مرتبط

هزینه کلاس زبان اسپانیایی

هزینه کلاس زبان اسپانیایی با توجه به اینکه در چه سطحی هستید و چه نوع کلاسی را از نظر حضوری، آنلاین، خصوصی، فشرده و یا ترکیبی از اینها را نیاز دارید می‌تواند متفاوت باشید.

به طور معمول هزینه کلاس آنلاین زبان اسپانیایی از ساعتی 80 تا 250 هزار تومان متغیر است. شما می‌توانید با ضرب تعداد ساعات و جلسات مورد نیاز خود در قیمت، هزینه نهایی را محاسبه کنید.

همچنین میانگین هزینه کلاس خصوصی زبان اسپانیایی چیزی در حدود 500 هزار تومان است که باز هم بستگی به استاد و سطح شما نیز دارد.

مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی

مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی در واقع وابسته به عوامل زیادی که دارد نمیتوان به صورت دقیق گفت. این عوامل شامل سرعت یادگیری، سطح زبان، سن و سال، آشنایی و سابقه یادگیری سایر زبان ها، مدت زمانی که می‌توانید برای آموزش بگذارید و بسیاری دیگر بستگی دارد.

اما به هر حال با توجه به بررسی های سازمان FSI اعلام شده است که چیزی بین 24 تا 30 هفته یا 600 تا 750 ساعت برای مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی مورد نیاز است.

افرادی که زبان های دیگری مانند انگلیسی را بلد هستند می‌توانند سریعتر اسپانیایی را نیز فرابگیرند.

بهترین کلاس خصوصی زبان اسپانیایی

بهترین کلاس خصوصی زبان اسپانیایی را می‌توانید با در نظر داشتن برخی فاکتورها بسنجید. بسیاری از علاقمندان به آموختن زبان برای ارزیابی انواع کلاس ها مانند کلاس خصوصی زبان اسپانیایی معیارهایی را در نظر دارند. اما گاها برخی از آنها معیار های متاسبی برای ارزیابی نیستند.

توجه به نکاتی مانند داشتن تحصیلات آکادمیک برای اساتید، داشتن تجربه مرتبط با آموزش زبان اسپانیایی، هزینه مناسب، داشتن طرح درس و روند تدریس مشخص، اخلاق حرفه ای و غیره از جمله فاکتورهای صحیح هستند.

عبارات مشابه: تدریس خصوصی اسپانیایی | تدریس خصوصی زبان اسپانیایی | استاد خصوصی زبان اسپانیایی | کلاس خصوصی اسپانیایی | آموزش خصوصی زبان اسپانیایی

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید