تدریس خصوصی زبان کره ای

” آموزش مکالمه 100% تضمینی در کوتاهترین زمان ممکن “

 استاد خصوصی کره ای | کلاس خصوصی آنلاین زبان کره ای | آموزش خصوصی زبان کره ای

” شهریه به صورت کاملا اقساطی “

آلپیدا دارای سالها تجربه در زمینه آموزش زبان کره ای به عنوان یکی از بهترین موسسات زبان ایران می‌باشد.

سوابق سطح اول تدریس خصوصی زبان کره ای به صورت‌های متفاوت از جمله نیمه فشرده و فشرده سبب شده است تا زبان آموزان بتوانند در زمان کوتاه به اهداف خود برسند.

استاد خصوصی کره ای در آلپیدا بعد از تایید از نظر سطح کیفی و استانداردهای تعریف شده، دارای سابقه تدریس، تحصیلات مرتبط، زندگی در کشوره کره یا مدارک مرتبط با آموزش زبان کره ای می‌باشد.

به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت از دانش استاد خصوصی زبان کره ای خود بهره‌مند شوید. همچنین برای هر هدفی مانند آزمون TOPIK، تقویت مکالمه، کسب و کار و غیره نیز می‌توانید آماده شوید.

امکان برگزاری تمام کلاس آنلاین زبان کره ای نیز برای شما فراهم شده است. استاد آنلاین زبان کره ای مانند کلاس حضوری و حتی بهتر از آن تمام مطالب مورد نیاز را به شما آموزش خواهد داد.

در این آموزشگاه 4 مهارت اصلی یادگیری زبان مورد توجه است که شامل 쓰기 (نوشتن), 읽기 (خواندن), 듣기 (گوش دادن) و 말하기 (صحبت کردن) هستند.

موسسه زبان های خارجه Alpida با توجه به اهداف زبان آموزان، اساتید خود را معرفی کرده و بهترین متد آموزشی را ارائه می کند تا زبان آموز محترم در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند زبان کره ای را فرا بگیرد.

آموزش کره ای خصوصی در اختیار شما است تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین خروجی را از روند یادگیری خود داشته باشید.

تدریس خصوصی زبان کره ای

تدریس خصوصی زبان کره ای

زبان کره‌ای یا هانگول به کره‌ای 한국어/조선말 زبان رسمی دو کشور کره شمالی و کره جنوبی می باشد . حدود هشتاد میلیون نفر به زبان کره ای صحبت می کنند.

کشور کره‌ی جنوبی صادرات فرهنگی و قدرت نرم زیادی زیادی در عرصه‌ی جهانی دارد. اصطلاحی وجود دارد به نام موج کره‌ای و یا هالیو (Hallyu) و اشاره به گسترش فرهنگ کره، به خصوص فرهنگ پاپ، به کشورهای دیگر دارد. این واژه برای اشاره به گسترش و صادرات محصولات فرهنگی کره‌ای از سال ۱۹۹۰ به بعد به کار می‌رود.

موج کره‌ای ابتدا شامل کشورهای شرق، جنوب شرق و جنوب آسیا بود و کم کم با فراگیری اینترنت به تمام دنیا رسید. با شروع قرن بیست و یکم، کشور کره به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صادر کنندگان پاپ و فرهنگ عامه شناخته می‌شد.

در حال حاضر بزرگ‌ترین صادرات فرهنگی کشور کره کیپاپ (موسیقی پاپ کره‌ای)، کی دراما(سریال‌های کره‌ای) و برنامه‌های تلویزیونی هستند که در سرتاسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند و روز به روز نیز به این طرفداران اضافه می‌شود.

امروزه علاقه مندی به زبان کره ای در بین نوجوانان و جوانان بسیار زیاد شده است که ما در موسسه زبان های خارجی آلپیدا در کنار شما عزیزان هستیم تا با استفاده از مجرب ترین و متخصص ترین اساتید و به روزترین متد های آموزشی ، زبان شیرین کره ای را به شما آموزش بدهیم .

زبان کره ای شامل 6 سطح می باشد .

  • سطوح یک و دو سطوح پایه ای در زبان کره ای هستند که به آن سطح 초급 می گویند.
  • سطوح سه و چهار جزء سطوح متوسط در نظر گرفته می شوند که به آن سطح 중급 می گویند.
  • سطوح پنج و شش را به عنوان سطح پیشرفته در نظر می گیرند و به آن سطح 고급 می گویند.

اگر به دنبال آموزش خصوصی زبان کره ای هستید آلپیدا بهترین استاد خصوصی کره ای را با توجه به شرایط و اهدافتان به شما معرفی می‌نماید. تدریس خصوصی کره ای به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در مدت زمان کوتاه تری به اهداف خود از یادگیری از زبان دست پیدا کنید.

امکان آموزش آنلاین زبان کره ای نیز برای شما فراهم شده است. آن دست از زبان آموزانی که امکان حضور یافتن به صورت فیزیکی در کلاس را ندارند می‌توانند از کلاس آنلاین زبان کره ای بهر‌مند شوند.

تدریس خصوصی زبان کره ای

آزمون بین المللی تاپیک (TOPIK)   :

تاپیک TOPIK کوتاه شده عبارت Test of Proficiency in Korean است که به معنای آزمون مهارت زبان کره ای می باشد و اولین بار در سال 1997 با 2274 داوطلب برگزار شد.

این آزمون به طور مستمر در هر سال چهار دفعه در ماه های ژانویه,آوریل,جولای و سپتامبر برای داوطلبین خارجی در کشور کره و دو مرتبه در ماه های آوریل و سپتامبر برای دانشجویان زبان کره ای در سایر کشور ها برگزار می شود.

آزمون TOPIKشامل بخشهای شنیدار ، خواندن و درک مطلب ، لغت ، گرامر و نوشتن می باشد و در حال حاضر بخش شفاهی وجود ندارد .

این آزمون در دو مرحله آزمون استاندارد S-TOPIK و آزمون بازرگانی Business TOPIK برگزار می گردد .

آزمون استاندارد که آزمون مورد توجه متقاضیان زبان کره ای می باشد در سه سطح مقدماتی (با میانگین نمره 2-1) ، متوسط (با میانگین نمره 4-3 ) و پیشرفته (با میانگین نمره 6-5) است .

آزمون TOPIK در بسیاری از کشور ها از جمله ایران برگزار می‌شود .

کلاس های خصوصی زبان کره ای می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر 4 مهارت اصلی زبان آموز ، در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را برای زبان آموز محیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

برخی خدمات ویژه آموزشگاه

  • آموزش مکالمه تضمینی

  • دوره های ویژه مخصوص شاغلین ، پزشکان و مهندسین ، مسافرین و مهاجرین ، بانوان خانه دار و کودکان در منزل

  • تدریس آنلاین توسط مجرب ترین اساتید خانم و آقا

  • پشتیبانی و پیگیری مستمر توسط سوپروایزر آموزشگاه در طول دوره آموزشی شما

  • پرداخت اقساطی شهریه تا پایان دوره آموزشی

  • بررسی روند پیشرفت آموزشی زبان آموز توسط اساتید و آموزشگاه

  • دوره های ویژه فشرده از پایه تا پیشرفته

کلاس زبان کره ای آنلاین

با توجه به افزایش دغدغه همه روزه ما در زندگی امروزی و فشرده شدن بسیاری از برنامه ها و کارها آموزش آنلاین بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. کلاس زبان کره ای آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر کجای ایران و جهان که هستید به آموزش زبان دسترسی داشته باشید.

بدون نگرانی بابت زمان رفت و آمد و هزینه‌های ثانویه در کنار آن می‌توانید به راحتی در روند آموزش آنلاین زبان کره‌ ای قرار بگیرید.

اکر علاقمند به تدریس زبان کره ای آنلاین هستید می‌توانید با تماس با آلپیدا به عنوان استاد آنلاین زبان کره ای با ما همکاری کنید.

کلاس خصوصی آنلاین زبان کره ای

اگر به دنبال دوره‌های زبان کره ای خصوصی هستید، آلپیدا به عنوان مرجع برتر کلاس‌های خصوصی در کنار شما است. می‌توانید به راحتی انواع کلاس خصوصی آنلاین زبان کره ای را در موسسه ما تجربه نمایید.

آموزش خصوصی زبان کره ای به شما کمک خواهد کرد تا در مدت زمان کوتاه و با کیفیت بالا زبان کره ای را بیاموزید.

کلاس خصوصی زبان کره ای به صورت های عادی، نیمه فشرده و فشرده نیز برگزار می‌شوند که با توجه به شرایط خود یکی از آنها را انتخاب میکنید.

استاد  خصوصی زبان کره ای با توجه به سرفصل ها و روند تدریس استاندارد شده به شما زبان کره‌ای را خواهد آموخت.

اگر علاقمند به تدریس خصوصی زبان کره ای هستید کافی است که با ما در تماس باشید تا به عنوان استاد خصوصی زبان کره ای با ما همکاری کنید.

آموزشگاه زبان های خارجه Alpida  به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاسهای زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های مطروحه توسط شما برگزار خواهد کرد .

 

سوالات متداول و مرتبط

آموزش آنلاین زبان کره ای

آموزش آنلاین زبان کره ای به شما این امکان را می‌دهد که از هر جای ایران و جهان که باشید بتوانید زبان کره‌ای را یاد بگیرید. شما می‌توانید تنها با چند کلیک از طریق اینترنت و پلتفرم‌های آنلاین آموزش ببینید.

برای استفاده از امکان آموزش آنلاین زبان کره ای کافی است از طریق راه‌های ارتباط معرفی شده در سایت با ما در تماس باشید.

هزینه کلاس زبان کره ای

هزینه کلاس زبان کره ای با توجه به اینکه دوره انتخابی شما گروهی، خصوصی، نیمه فشرده، فشرده، مخصوص مکالمه یا غیره باشد کاملا متغیر است.

برای اطلاع یافتن از هزینه کلاس زبان کره ای کافی است که با ما تماس بگیرید تا با جزییات شما را از هزینه و قیمت مطلع سازیم.

آموزشگاه زبان کره ای

اکر به دنبال آموزشگاه زبان کره ای معتبر هستید و می‌خواهید آموزش با کیفیت و طبق استاندارد را تجربه کنید، پاسخ شما همینجا است.

آلپیدا با داشتن سابقه درخشان در زمینه آموزش زبان کره‌ای به شما کمک خواهد کرد. شما به بهترین کلاس و استاد زبان در آموزشگاه زبان کره ای آلپیدا دسترسی خواهید داشت.

عبارات مشابه: آموزش آنلاین زبان کره ای | تدریس خصوصی زبان کره ای | کلاس آنلاین زبان کره ای | آموزش خصوصی زبان کره ای | تدریس زبان کره ای آنلاین | استاد خصوصی کره ای | آموزش آنلاین مکالمه زبان کره ای |تدریس خصوصی کره ای | استاد آنلاین زبان کره ای | کره ای خصوصی | کلاس خصوصی زبان کره ای | استاد خصوصی زبان کره ای | کلاس خصوصی آنلاین زبان کره ای

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید