بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی

بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی

گرامر چیست؟ بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی چیست؟ این دو هنوز برای بسیاری از مردم یک رمز و راز است، حتی اگر سال ها صرف یادگیری آن کرده باشند. آنها یا از آن میترسند یا به کلی آن را نادیده می گیرند.

با این حال، اگر در حال یادگیری زبان هستید، مجبور نیستید این کار را انجام دهید. برای یادگیری آسان گرامر، فقط باید آن را در جای مناسب خود قرار دهید.

 

 

همین حالا شروع کنید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی

 

 

بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی

گرامر معمولاً در مراحل ابتدایی تسلط بر زبان جدید سخت به نظر می رسد. زبان های مختلف به دلیل الگوهای گرامری متمایز خود شناخته شده اند. به عنوان مثال، دستور زبان انگلیسی و ماندارین دو مفهوم کاملا متفاوت هستند و درک آن زمان می برد.  حتی افراد بومی زبان را بدون دانستن گرامر یاد می گیرند.

در حالی که زبان گفتاری حتی اگر صحت دستور زبان را نداشته باشد قابل درک است، مشکل زمانی است که شما مجبور هستید مقاله ای برای یک وبلاگ، یک پست برای رسانه های اجتماعی یا مقاله ای برای مدرسه بنویسید. برای آن به گرامر مناسب نیاز دارید.

حتی اگر برای محتوا یک A بگیرید، باز هم برای فرم یک F دریافت می کنید. بی انگیزه به نظر می رسد، درست است؟ ممکن است بخواهید از خدمات مقاله برای تعمیر کار خود استفاده کنید، اما در نهایت، تلاش برای درک گرامر اولیه و انجام آن به تنهایی اجتناب ناپذیر است. اما در آخر، نتایج نهایی بسیار رضایت بخش است!

در این مقاله بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی آورده شده است. با ما همراه باشید.

 

تا جایی که می توانید کلمات را یاد بگیرید

عنصر اساسی هر زبان کلمات است.  برای یادگیری آسان گرامر، یک دیکشنری تهیه کنید (یا دانلود کنید) و تا جایی که می توانید از آنها یاد بگیرید. از هر کلمه جدید تا جایی که می توانید استفاده کنید تا آن را به خاطر بسپارید. تا زمانی که با استفاده از کلماتی که یاد گرفته اید راحت نباشید و حداقل نیمی از آنچه را می شنوید درک کنید، نگران دستور زبان نباشید.

 

بیشتر بخوانید >>> یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ Roar

 

با مردم صحبت کنید

یک زبان شما را بخشی از جامعه می کند. تلاش برای یادگیری آن بدون صحبت با افراد دیگر سخت است.  از هر فرصتی برای صحبت با مردم استفاده کنید، حتی تلفنی. با گوش دادن به نحوه استفاده دیگران از کلمات حتی اگر قوانین را نمی دانید، گرامر را یاد می گیرید. هر چه بیشتر کلماتی را که به درستی استفاده شده بشنوید، بیشتر یاد می گیرید.

 

تماشا کنید و یاد بگیرید

یکی دیگر از بهترین روش ها برای یادگیری گرامر انگلیسی، تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی به زبانی است که به آن علاقه دارید. به عنوان مثال، اگر به زبان انگلیسی علاقه مند هستید، بهترین راه تماشای “تئوری انفجار بزرگ” است، به خصوص شخصیت شلدون کوپر.

که بی شرمانه دستور زبان هر کسی را در برنامه تصحیح می کند. با این حال، این فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را با کمی خنده تماشا کنید زیرا بسیاری از آنها از انگلیسی غیر دستوری استفاده می کنند!

فیلم و نمایش های تلویزیونی را که دوست دارید انتخاب کنید و با دقت گوش دهید. اگر چیزی متوجه نشدید برگردید. سعی کنید کپی هایی را با زیرنویس انگلیسی دریافت کنید تا به شما کمک کند بفهمید افراد با لهجه های سنگین چه می گویند.

 

از دیگران بخواهید شما را اصلاح کنند

یکی دیگر از بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی این است که از دیگران بخواهید که اشتباهات شما را اصلاح کنند.

اکثر مردم دوست ندارند به شما بگویند که از کلمه ای اشتباه استفاده می کنید، زیرا فکر می کنند ممکن است به شما توهین شوید. از مردم بخواهید در صورت نیاز شما را اصلاح کنند تا بتوانید از اشتباهات خود درس بگیرید.

وقتی چیزی ویرایش و تصحیح شده دارید، آن را با سند اصلی خود بررسی کنید تا ببینید کجا اشتباه کرده اید. به تمام اصلاحات توجه داشته باشید و روی آن ها تمرین کنید!

 

بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی

گرامر چیست؟ بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی چیست؟ این دو هنوز برای بسیاری از مردم یک رمز و راز است، حتی اگر سال ها صرف یادگیری آن کرده باشند. آنها یا از آن میترسند یا به کلی آن را نادیده می گیرند.

 

اجزا مختلف جمله را بشناسید

اکنون که کلمات زیادی را می دانید، باید بدانید که چگونه آنها را در یک جمله استفاده کنید.  شما می توانید این کار را با کنار هم قرار دادن تمام کلماتی که می دانید در بخش هایی از گفتار انجام دهید.

هنگام یادگیری دستور زبان باید این را بدانید زیرا قسمت های گفتار به شما می گوید که چگونه از کلمه در جمله استفاده کنید. در زیر بخش های مختلف گفتار و توضیحات آنها ذکر شده است.

  • اسم: نام شخص، مکان یا چیز است. آنها می توانند اسامی خاص باشند که نام های خاصی مانند جولی، دانشگاه کمبریج و آیفون، یا اسم های رایج یا اصطلاحات عمومی مانند دختر، مدرسه یا تلفن هوشمند باشند.
  • ضمیر: جای اسم را در جمله می گیرد. انواع ضمایر شخصی است (he, she, it). مالکیت (mine, hers, his)؛ انعکاسی (myself, herself, himself, itself); متقابل (each other)؛  نسبی (that, which, whom, whose);  اشاره (this, that)؛  پرسشی (who, what, when)؛  و نامعین (anyone, anything, nothing, somebody).
  • صفت: یک اسم یا ضمیر را توصیف می کند، یعنی دختر زیبا، مدرسه معتبر، تلفن هوشمند خاکستری
  • حرف تعریف: صفت خاصی که برای تعریف اسم به صورت مشخص (the) یا نامشخص (a/an) استفاده می شود.
  • فعل: کلمه عمل، مثل پریدن، راه رفتن، صحبت کردن، درست کردن، بودن
  • قید: یک فعل، صفت یا قید دیگری را توصیف می کند، یعنی از بالا بپرید، به آرامی راه بروید، بسیار زیبا، مدرسه بسیار معتبر
  • حرف ربط: دو قسمت از جمله را کنار هم قرار می دهد، (and, or, but)
  • حرف اضافه: موقعیت یا جهت را نشان می دهد که با اسم یا ضمیر استفاده می شود، یعنی از پله ها بالا رفت. مثال های دیگر: جولی از مدرسه آمد.
  • الفاظ: کلماتی که احساسات را نشان می دهند، به عنوان مثال، Wow!, Ouch!

این را نیز یکی دیگر از بهترین روش های یادگیری گرامر انگلیسی است چرا که وقتی تلاش می کنید که کلمات را به عنوان بخشی از گفتار در تمام مدت شناسایی کنید، تصور بهتری از نحوه ترکیب کلمات در یک جمله پیدا می کنید.

ممکن است کار سختی به نظر برسد، اما اگر آن را اغلب و به اندازه کافی طولانی انجام دهید، خودکار می شود. دیگر حتی به آن فکر نخواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید >>> قید های پرکاربرد در زبان انگلیسی

 

به دنبال الگوها باشید

 هنگامی که بخش هایی از گفتار را در یک جمله شناسایی می کنید، متوجه الگوهایی خواهید شد.  سعی کنید آنها را بدون بررسی نکات گرامری خود شناسایی کنید و زمانی که جملات خود را می سازید از الگوها پیروی کنید. خواهید دید که تلاش های شما تا کنون چه نتیجه ای داشته است.

 

فرم های فعل را تمرین کنید

ضمن دانستن بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی شما باید یک کار مهم دیگر هم انجام دهید، تمرین!!!

فرم های صرف یا فعل یکی از بزرگترین چالش ها در یادگیری دستور زبان هستند. صرف، یک فعل را به نوعی تغییر می دهد تا اطلاعاتی در مورد آن به شما بگوید. این می تواند زمان، شخص، عدد، حالت یا جنسیت باشد. احتمالاً در مورد زمان حال، گذشته و آینده می دانید. اینها صرف زمان هستند.

در مورد صرف دو نوع افعال وجود دارد، با قاعده و بی قاعده. افعال با قاعده آسان هستند زیرا از یک الگو پیروی می کنند. یک مثال فعل «پختن» است.  برای تبدیل فرم حال “bake” به گذشته، کافی است “d” را اضافه کنید، بنابراین زمان گذشته “baked” می شود.

برای زمان آینده، کلمه “will” یا “shall” را قبل از فعل اضافه کنید، بنابراین “will bake” یا “shall bake”.  تمام افعالی که از این الگو پیروی می کنند، افعال با قاعده هستند.

اگرچه ممکن است در مورد افعال بی قاعده مشکلاتی داشته باشید. هیچ قانون مشخصی وجود ندارد، بنابراین باید بدانید که چگونه هر کلمه را به هم متصل کنید.

برای مثال، زمان گذشته «take» آنطور که فکر می‌کنید «taked» نمی‌شود، زیرا شبیه «bake» است، اما پاسخ صحیح در واقع «took» است. زمان گذشته «buy» «bought» است، و غیره.

با این حال، حتی با افعال بی قاعده هم می توانید فرم فعل مناسب را برای یک جمله پیدا کنید. چگونه؟  تمرین، تمرین، تمرین. فهرستی از افعال رایج را مرور کنید، آنها را با هم ترکیب کنید و در یک جمله از آنها استفاده کنید.

هنگامی که بسیاری از افعال را در فرم های فعل ساده حال، گذشته و آینده شناختید، می توانید تمرین با حال کامل، گذشته کامل و گذشته استمراری را شروع کنید.

 

بیشتر بخوانید >>> نکاتی برای زندگی بهتر به زبان انگلیسی

 

از یک برنامه استفاده کنید

استفاده از یک اپلیکیشن یکی از راحت ترین و بهترین روش های یادگیری گرامر انگلیسی است. ممکن است تقلب به نظر برسد، اما اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند به شما در یادگیری گرامر در هر سطحی کمک کنند.

آنها برای استفاده راحت و آسان هستند.  اگر موارد مناسب را انتخاب کنید، تمام مراحل را برای یادگیری آسان گرامر طی می کنند. از طریق برنامه های تلفن همراه، قابلیت هایی را دریافت می کنید که به شما امکان می دهد از طریق هر روشی که می خواهید به گرامر مسلط شوید.

به عنوان مثال، برنامه هایی که گرامر شما را از طریق یک راهنمای دانلودی آموزش می دهند و برنامه هایی مانند Bilingua که به شما امکان می دهد با دوستان جدیدی از هر کشوری ارتباط برقرار کنید تا هر زبانی را که می خواهید تمرین کنید.

 

سخن پایانی

همان طور که در این مطلب هم مشاهده نمودید، گرامر و یادگیری آن از اهمیت بسیاری در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی برخوردار است و همچنین یادگیری گرامر شاید آن هیولایی که از آن در ذهن خود ساخته‌اید نباشد.

امیدواریم که از این مطلب در رابطه با بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی استفاده کرده باشید و برای شما مفید واقع شده باشد.

شما همین امروز می‌توانید به راحتی یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید و در مدت کوتاهی در آن به سطح خوبی دست پیدا کنید.

با تشکر از همراهی شما.

دیدگاه ها بسته شده اند.