خرید خانه در فرانسه

خرید خانه در فرانسه، هر آنچه که باید بدانید

خرید خانه در فرانسه به عنوان یک خارجی

خرید خانه در فرانسه برای بسیاری از مردم یک رویا است. با غذاهای معروف، آب و هوای باورنکردنی و مناطق متنوع و زیبا ، درک دلیل آن آسان است! با این حال، خرید خانه در یک کشور خارجی می تواند ترسناک و طاقت فرسا به نظر برسد. این مهم است که قبل از شروع سریع جستجوی خانه، درک خوبی از نحوه عملکرد این فرآیند در فرانسه داشته باشید.

چه برای بازنشستگی، کار یا صرفاً برای لذت بردن از سبک زندگی فرانسوی به فرانسه نقل مکان کنید، احتمالاً به خرید ملک در فرانسه برای زندگی یا سرمایه گذاری فکر کرده اید.

چه مقصد انتخابی شما پاریس، مارسی، لیون یا هر شهر کوچکتری در این بین باشد، گزینه های زیادی را در خرید خانه در فرانسه پیدا خواهید کرد، از املاک عظیم گرفته تا آپارتمان های کوچک و زمین های توسعه نیافته.

حدود 64 درصد از ساکنان فرانسه صاحب خانه هستند، که به طور بالقوه به معنای بازاری گسترده برای مهاجران و سرمایه گذاران خارجی است. وجود برخی قوانین و مالیات های دشوار، بسیاری از افراد غیر مقیم را ترغیب کرده تا از این فرصت برای خرید در کشور اروپایی استفاده کنند.

بنابراین اگر تصمیم به خرید ملک دارید، چه چیزی را باید از قبل بدانید؟ این راهنما شما را با مراحل و نکات کلیدی خرید خانه در فرانسه آشنا می‌کند، از تغییرات پس از برگزیت تا بهترین مکان‌ها برای خرید. بنابراین، بیایید شروع کنیم.

در این مقاله نحوه کار، هزینه ها و زمان مربوط به خرید و محل خرید خانه در فرانسه را توضیح می دهیم. این یک نمای کلی از روند خرید خانه در فرانسه ارائه می دهد تا به شما کمک کند رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. روند خرید خانه در فرانسه با سایر کشورها کاملا متفاوت است، بنابراین ما آن را به پنج مرحله ساده تقسیم کرده ایم.

  • پیدا کردن ملک
  • ارائه پیشنهاد
  • امضای قرارداد اولیه
  • امضای قرارداد نهایی
  • زمان جشن گرفتن است!
  • نکته مهم : از کجا در فرانسه خانه بخریم

برای شروع یادگیری با آلپیدا آماده اید؟ تدریس خصوصی زبان فرانسه

  1. یافتن ملک

مانند هر جستجوی خانه، ابتدا باید ملکی را برای خرید پیدا کنید. دو راه اصلی برای انجام این کار در فرانسه وجود دارد: خودتان جستجو کنید، با استفاده از املاک یا وب سایت های خصوصی، یا استفاده از آژانس املاک. اگر تصمیم دارید خودتان جستجو کنید، پیشنهاد می کنیم تا حد امکان در مورد شهر و بازار تحقیق کنید. اگر به عنوان یک خارجی در فرانسه خانه می‌خرید، آژانس احتمالاً بهترین راه برای انتخاب است، زیرا آنها می‌توانند شما را در جستجویتان راهنمایی کنند و در جنبه حقوقی کارها به شما مشاوره دهند. هزینه های کمیسیون معمولاً هفت تا هشت درصد از فروش ملک است. همچنین ایده خوبی است که برخی از واژگان را یاد بگیرید تا به شما در این فرآیند کمک کند.

خرید ملک در فرانسه

  1. ارائه پیشنهاد

هنگامی که ملک رویایی خود را پیدا کردید، وقت آن است که یک پیشنهاد ارائه دهید! شما می توانید این کار را به صورت شفاهی انجام دهید، که از نظر قانونی الزام آور نیست، یا یک پیشنهاد کتبی ارائه دهید. در این پیشنهاد می توانید شرایط مشروط مانند شرط وام مسکن را در نظر بگیرید تا در صورت عدم تایید بانک، بتوانید بدون جریمه از فروش خارج شوید. همچنین باید اعلام کنید که این پیشنهاد برای چه مدت اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید >> ضمایر در زبان فرانسه

  1. امضای قرارداد اولیه

مرحله بعدی بسیار مهم است و با کشورهای دیگر کاملاً متفاوت است. compromis de vente  قرارداد اولیه قراردادی است که شما پس از پذیرش پیشنهاد امضا می کنید. این معادل فروش در فرانسه است، بنابراین شما در مراحل اولیه خرید متعهد می شوید. پس از امضای این قرارداد با سردفتر (وکیل املاک) خریدار مهلت 10 روزه دارد که می تواند بدون جریمه از پیشنهاد منصرف شود. خریدار باید ودیعه خانه (معمولاً پنج تا ده درصد قیمت ملک) را نیز در این ده روز واریز کند. هزینه های مختلفی در فرآیند خرید وجود دارد، بنابراین بهتر است قبل از شروع جستجو با آنها آشنا شوید.

  1. امضای قرارداد نهایی

قرارداد نهایی (عقد نهایی) تکمیل بیع است. جدول زمانی استاندارد بین قرارداد اولیه و قرارداد نهایی 3-4 ماه است، به عنوان مثال، بسیار طولانی تر از ایالات متحده است. پس از امضای این قرارداد، کلید مکان جدید خود را دریافت خواهید کرد.

 

خرید خانه در فرانسه

  1. وقت جشن گرفتن است! ?

و این همه کاری بود که باید انجام بدید! شما اکنون ملک خود را در فرانسه خریداری کرده اید، بنابراین می توانید جشن بگیرید. اگر به طور دائم به فرانسه نقل مکان می کنید، توصیه می کنیم بررسی کنید که ویزای صحیح (در صورت نیاز) و بیمه درمانی دارید.

 

بیشتر بخوانید >> 17 مورد از فواید یادگیری زبان فرانسه

 

نکته: از کجا در فرانسه خانه بخریم؟

اکنون که درک بهتری از این فرآیند دارید، می توانید جزئیات را شروع کنید، به طور عمده، محل زندگی! شهرهای شگفت انگیز زیادی در فرانسه وجود دارد که بسته به آنچه به دنبال آن هستید می توانید از بین آنها انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر با خانواده خود نقل مکان می کنید، Toulouse  یک گزینه عالی است: تعداد زیادی کارفرمای بین المللی مستقر در شهر وجود دارد، بنابراین انتخاب مدارس بین المللی و دو زبانه امکان فوق العاده ای است.

بازار ملک در فرانسه چگونه است؟

در حالی که اقتصاد فرانسه از بحران اخیر ویروس کرونا آسیب زیادی دیده است، مانند سایر نقاط جهان، با این حال خبر بدی نیست – به ویژه از نظر بازار مسکن.

پس از وقفه ناشی از کووید-19، فروش ملک در فرانسه در برخی مناطق در نیمه دوم سال 2020 افزایش یافت. برخی کارشناسان افزایش 3.5 درصدی قیمت مسکن و ادامه رشد فروش ملک را پیش‌بینی می‌کنند، زیرا این کشور و اقتصاد آن شروع به بهبودی پس از همه گیری می کند.

خرید ملک در فرانسه به عنوان یک خارجی چقدر آسان است؟

در حال حاضر هیچ محدودیتی برای خرید ملک در فرانسه توسط اتباع خارجی وجود ندارد، با این حال، ممکن است به عنوان یک فرد غیر مقیم این فرآیند کمی دشوارتر باشد. این به معنای کاغذبازی و دقت کافی است.

همانطور که پیشتر گفته شد اگر با یک مشاور املاک کار کنید، احتمالاً این روند نسبتاً ساده است. اما همچنان باید مطمئن شوید که درباره مالیات هایی که باید بپردازید و ویزاهای مورد نیاز را مطالعه کرده اید تا بتوانید پس از خرید خانه جدید فرانسوی خود در آن زندگی کنید.

خرید ملک در فرانسه پس از برگزیت

اگرچه بریتانیا اکنون رسما اتحادیه اروپا را ترک کرده است، شما همچنان حق خرید ملک در فرانسه را به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا خواهید داشت. حتی اگر بخواهید می توانید آن را اجاره کنید.

با این حال، اگر قصد دارید بیش از 90 روز در فرانسه بمانید، اکنون باید از داشتن ویزای طولانی مدت اطمینان حاصل کنید.

بیایید در فرانسه خانه بخریم

بنابراین ما، پنج مرحله ساده برای خرید خانه در فرانسه را داریم. از ارائه پیشنهاد تا امضای قرارداد نهایی، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم، بنابراین امیدواریم که بتوانید رویای مادام العمر مهاجرت به فرانسه را آغاز کنید! و اگر می‌خواهید کارها را کمی آسان‌تر کنید، فرانسوی را با آلپیدا یاد بگیرید – به شما کمک می‌کند بفهمید در فرآیند خرید خانه چه می‌گذرد و خیالتان را راحت کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.