شهر فرانکفورت

کارهایی که در شهر فرانکفورت باید انجام داد

کارهایی که در شهر فرانکفورت باید انجام داد: 10 مورد از بهترین کارهایی که باید انجام دهید

شهر فرانکفورت، از محل ملاقات باستانی گرفته تا قلعه رومی تا بازار تجاری قرون وسطایی تا مرکز بانکداری جهانی، سابقه طولانی در تقاطع فرهنگ و تجارت دارد. به همین دلیل، این شهر ویژگی، غذا، گویش و نوشیدنی متمایز خود را دارد. اجازه ندهید وبلاگ های سفر به شما بگویند که از این شهر جذاب با ترکیبی از هنر جدید و قدیمی که اغلب درست در کنار یکدیگر هستند، بگذرید. در اینجا ده راه برای تجربه فرانکفورت و لذت بردن از این شهر باشکوه آورده شده است:

  • از Städel دیدن کنید
  • Apfelwein بنوشید
  • در امتداد راه اصلی قدم بزنید
  • در Kleinmarkthalle خرید کنید
  • بازدید از Palmengarten
  • چیزهایی را در Experiminta بسازید
  • Grüne Soße را بخورید
  • از یک فستیوال دیدن کنید
  • دایناسورها را در موزه Senckenberg Natural History ببینید
  • شهر قدیمی تاریخی را تجربه کنید

زبان آلمانی را در منزل و بصورت خصوصی بیاموزید : تدریس خصوصی زبان آلمانی

شهر فرانکفورت المان

  1. از Städel دیدن کنید

در امتداد رودخانه مین، موزه سوفر قرار دارد که در قلب آن Städel قرار دارد. اگر فقط برای یک بازدید از موزه وقت دارید، آن را به Städel اختصاص دهید  – قطعاً یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در فرانکفورت انجام داد! گالری‌های Old Masters واقعاً چشمگیر هستند و آثاری از Vermeer، Botticelli، Rambrandt، Titian و Van Eyck به نمایش گذاشته شده است. هنرمندان مدرنی نیز وجود دارند، از جمله مونه، دگا و پیکاسو. برنامه نمایشگاه آنها را بررسی کنید، زیرا آنها میزبان بسیاری از نمایشگاه های بزرگ بین المللی هستند.

  1. Apfelwein بنوشید

نوشیدنی سنتی در شهر فرانکفورت آبجو یا شراب نیست، بلکه شراب سیب است که در آلمانی Apfelwein یا در گویش محلی Ebbelwoi نامیده می شود. در قرون وسطی، تغییر آب و هوا، رشد انگور را با مشکل مواجه کرد، اما باغ های سیب رونق گرفت. می‌توانید این غذای محلی با طراوت را خودتان در یک میخانه امتحان کنید، که بر طبق سنت قدیمی تابلویی از شاخه‌های صنوبر در بیرون آنها نصب شده است. Fichte Kränzi را که از این نماد سنتی نامگذاری شده است نیز، امتحان کنید.

  1. در امتداد Main قدم بزنید

اگر می‌خواهید در شهر فرانکفورت به صورت رایگان کاری انجام دهید، نمی‌توانید از پیاده‌روی در امتداد رودخانه مین غافل شوید. در دو طرف رودخانه مین، تفرجگاه‌های وسیعی وجود دارد که با پارک‌های کوچک و گاهی اوقات زمین بازی کوچک احاطه شده‌اند. این یک مکان دوست داشتنی برای قدم زدن در یک بعد از ظهر گرم یا عصر دلپذیر، با بچه ها یا به تنهایی است. جشنواره های مختلف از موقعیت این مسیر استفاده می کنند و غرفه هایی با صنایع دستی، غذا و نوشیدنی برپا می کنند. از مسیر عابر پیاده Eiserner Steg در عرض رودخانه برای دیدن مناظر زیبای شهر استفاده کنید.

  1. در Kleinmarkthalle خرید کنید

این بازار سرپوشیده با بیش از 150 غرفه همه روزه به جز یکشنبه باز است. می توانید فوراً میان وعده یا غذا را برای خوردن انتخاب کنید. ساختار زیبای نئوکلاسیک این بازار در پایان قرن نوزدهم ساخته شد، در طول جنگ جهانی دوم تخریب شد و سپس در دهه 1950 بازسازی شد. قطعا برنامه ریزی برای بازدید در حوالی زمان ناهار بسیار مناسب تر است!

  1. بازدید از Palmengarten

درست در مرکز فرانکفورت، 22 هکتار از Palmengarten، یک باغ گیاه شناسی قرن نوزدهمی با گلخانه های بزرگ قرار دارد. Palmenhaus یکی از بزرگ‌ترین گلخانه‌های این دوران در اروپا است و در یک روز خسته کننده تجربه عالی را به شما ارائه می دهد. در بهار و تابستان، می‌توانید از Blüten-und Schmetterlingshaus، شکوفه و خانه پروانه بازدید کنید تا یک بعدازظهر جادویی را تماشا کنید که پروانه‌ها در اطراف شما بال می‌زنند.

زبان آلمانی را در منزل و بصورت خصوصی بیاموزید : تدریس خصوصی زبان آلمانی

شهر فرانکفورت کشور المان

  1. چیزهایی را در Experiminta بسازید

اگر با فرزندان خود از فرانکفورت دیدن می کنید، بازدید از Experiminta باید در لیست شما باشد. این مرکز علمی عملی به خود می بالد که به بچه ها اجازه می دهد همه چیز را لمس کنند. اتاق‌هایی از موتورها، قسمت‌هایی از پل‌ها، آینه‌ها، چشمه‌ها، لنزهای رنگی و همه چیز برای بچه‌ها وجود دارد که می‌توانند با آن‌ها آزمایش کنند. کافه در طبقه آخر بسیار کوچک است و فضای مناسبی برای لذت بردن از غذا خوردن نیست، بنابراین بهتر است ابتدا برنامه ریزی کنید که در جای دیگری غذا بخورید.

  1. Grüne Soße را بخورید

یکی دیگر از غذاهای سنتی شهر فرانکفورت Grüne Soße یا سس سبز است. با تخم مرغ آب پز خرد شده، روغن، سرکه و ترکیبی از خامه ترش و دوغ یا ماست درست می شود. با این حال، مهمترین بخش، ترکیب هفت سبزی محلی است که خرد شده و در سس مخلوط شده است. به قدری ضروری است که برای تبدیل شدن به سس سبز واقعی، همه گیاهان باید در فرانکفورت یا برخی مناطق اطراف آن که توسط اتحادیه اروپا تعریف شده است، رشد کنند. گیاهان مورد بحث عبارتند از ، گل گاوزبان، شاهی، جعفری، بوته، ترشک و پیازچه. در فصل بهار نیز می توانید یک بسته آماده از این گیاهان را از اکثر بازارها خریداری کنید. این غذا به طور سنتی با یک تخم مرغ آب پز و سیب زمینی سرو می شود، اگرچه می توانید یک شنیسل با سس سبز نیز تهیه کنید.

  1. از یک فستیوال دیدن کنید

از جشنواره سیب گرفته تا نمایشگاه کتاب فرانکفورت، این شهر به عنوان مکانی برای گردهمایی در 800 سال گذشته تغییر نکرده است. شراب سیب را در تمام اشکال آن در اواخر تابستان، بازارهای کریسمس در سراسر شهر در ماه دسامبر، و Wäldchestag در بهار را تجربه کنید، فقط ذکر یک مورد ضروری است. برای همه جزئیات رویدادهای ویژه در فرانکفورت ، تقویم شهر را بررسی کنید.

  1. دایناسورها را در موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ ببینید

سنکنبرگ به خاطر اسکلت‌های دایناسورهای غول‌پیکرش مشهور است، اما موزه چیزهای بیشتری از این دایناسورهای بزرگ دارد. گالری‌های شگفت‌انگیز تاکسیدرمی موزه به مردم اجازه می‌دهند تا از نزدیک با حیواناتی که فقط در فاصله‌ای دور در باغ‌وحش‌ها می‌توان آن‌ها را دید، از جمله کواگا که از سال 1883 منقرض شده است، آشنا شوند.

  1. شهر قدیمی تاریخی را تجربه کنید

Altstadt شهر فرانکفورت یا شهر قدیمی، در طول جنگ جهانی دوم تقریباً به طور کامل ویران شد، اما در طول سال ها به آرامی بازسازی شده است. در سال 2017، پروژه بازسازی به پایان رسید. از رومر، تالار شهر فرانکفورت از سال 1405، و Dommuseum، مجموعه ای از گنجینه های سه کلیسا در این منطقه دیدن کنید. از قدم زدن و نوشیدن قهوه در میدان لذت ببرید، و تجار را تصور کنید که از همه جا برای تجارت به اینجا می آیند.

دیدگاه ها بسته شده اند.